Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

F1 2016 Review - Veel racen, weinig simulatie

Pagina: 1
Acties:

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De keuze voor een team heeft trouwens ook gevolgen voor andere aspecten in je carrière. De 'top-tear' teams zullen direct resultaat verwachten. Als kersverse Ferrari-coureur dien je je steeds minimaal als vierde te kwalificeren, en dat is ook de plek die je in de WK-stand moet zien vast te houden. Dat ligt voor mindere teams anders. In de tweede tear krijg je de tijd om de auto wat meer te ontwikkelen, om in een tweede, derde of zelfs vierde seizoen competitief genoeg te zijn voor de wereldtitel.
Ik denk dat de auteur top tier bedoelt.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Er vindt overigens nogal wat discussie plaats over de race in Spa. Lijkt me onnodig bij een review nota bene.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
De review is niet toevallig online gegaan op het moment dat die race begon, en de mensen die interesse zullen hem in deze game, zullen zich vast ook wel interesseren in die race. Ik zie daar verder het kwaad niet van in.

Top-tear moest inderdaad top-tier zijn, thanks PolarBear. Tik/taalfoutjes kunnen overigens het best in dit topic gemeld worden: Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 44

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Waarom is het feit dat jullie F1 2016 geen sim racer vinden een degradatie in het eindoordeel :?
Er is toch nooit gezegd dat F1 een simrace is? En iedereen had van te voren toch wel kunnen bedenken dat F1 2016 een groot casual publiek aan moet spreken?

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
op de pagina reviews: F1 2016: veel racen, weinig simulatie van de review staat er onder het fipmpje dat het een hotlap op Spa is, maar het is een hotlap op Canada.

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11 11:33

Racing_Reporter

Contentmaker

RedHat schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:26:
Waarom is het feit dat jullie F1 2016 geen sim racer vinden een degradatie in het eindoordeel :?
Er is toch nooit gezegd dat F1 een simrace is? En iedereen had van te voren toch wel kunnen bedenken dat F1 2016 een groot casual publiek aan moet spreken?
Dit. Aanvulling daarop: je komt als reviewer nou niet echt intelligent over als je Project CARS in één adem noemt met simulatiegames. Misschien is F1 wel een beetje wannabe-simulatie, maar dit wordt zo verkeerd aangenomen dat ik er wel iets van moet zeggen (en ik ben niet de enige, zie reacties). Dat is duidelijk een simcade-game, in tegenstelling tot de Assetto Corsa's en rFactors van deze wereld.

[ Voor 11% gewijzigd door Racing_Reporter op 29-08-2016 17:44 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Pagina: 1