Hoe verwijder ik het administratorwachtwoord op mijn laptop? Op het moment heb ik 2 accounts op mn PC. Ik weet het administratorwachtwoord, kan mezelf administrator maken en noem maar op, maar ik wil niet steeds als ik administratorrechten nodig heb een wachtwoord invoeren. Ik wil gewoon op ja kunnen klikken en verder kunnen gaan. Ik wil de wachtwoorden van de gebruikersaccounts (om in te loggen) wel houden, alleen niet een admin wachtwoord invullen als ik rechten nodig heb. Weet iemand hoe ik dit oplos?
Vraag
Alle reacties
Verwijderd
Als je jezelf een administrator maakt hoef je alleen maar te bevestigen, in plaats van dat je het wachtwoord steeds moet invoeren. Wellicht moet je wel een keer opnieuw opstarten voordat dat helemaal werkt.
Besef je overigens wel goed wat je doet. Dat wachtwoord is een hele goede stok achter de deur tegen malware en andere rommel. Door het wachtwoord uit te schakelen en jezelf een administrator te maken ben je veel kwetsbaarder.
Besef je overigens wel goed wat je doet. Dat wachtwoord is een hele goede stok achter de deur tegen malware en andere rommel. Door het wachtwoord uit te schakelen en jezelf een administrator te maken ben je veel kwetsbaarder.