[eNeRGy] OGR Keyserver Stats Test

Pagina: 1
Acties:

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Mensen die OGR flushen op mijn proxy en op de gewoonlijke URL kijken (http://energy.keyserver.org/ogr/) zullen misschien gemerkt hebben dat de stats nog maar 1x in het uur worden geupdate.
Dit komt omdat ik mijn nieuwe stats aan het testen ben die je kan vinden op http://energy.keyserver.org/stats/
Deze stats onderscheiden OGR 24, 25 en 26. Ze worden elke 10 seconden geupdate, dit moet in de toekomst nog vaker gaan gebeuren :)

Het nieuwe statssysteem is nog niet helemaal af, er missen hier en daar nog pages, en de nicknames zijn nog niet ingevoerd, maar dit moet nog komen.
Ook zal de snelheid van het parsen van de pages nog opgeschroefd worden in de toekomst.

edit:

Voor RC5 blijft alles trouwens hetzelfde als het was op dit moment.

Veel statsplezier !

Verwijderd

Ziet er prima uit. Nog een paar puntjes en het is ook bruikbaar...

-Bij b.v. Email zijn de kolomnamen gisteren en vandaag omgedraad
-De getallen bij totaal zijn van een paar dagen geleden (vergeleken met de oude stats mis ik toch 6T Noodles)

'k kan bijna niet wachten tot de stats volledig operationeel zijn, .... en ik Miwa-r in je stats heb ingehaald natuurlijk :)

• [eNeRGy]
Let op, dubbelgeflushhte blokjes worden er ook uitgehaald hoor :)

en let erop of je score niet bij OGR 24 of 26 staat, in de oude stats werd alles op 1 hoop gegooid.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 21:01 schreef I alone het volgende:
...
'k kan bijna niet wachten tot de stats volledig operationeel zijn, .... en ik Miwa-r in je stats heb ingehaald natuurlijk :)
Haha, gaat wel makkelijk de laatste 2 weken hè. Maar alvast gefeliciteerd als ik je niet meer spreek :)

Verwijderd

Dubbel flushed heb ik voor zover ik weet nooit gedaan, nooit een backup gemaakt namelijk, dus hoe ik blocks twee keer zou moeten flushen :? Als ik OGR24 en OGR25 bij elkaar optel kom ik nog steeds niet aan het aantal van de oude stats (OGR26 heb ik nooit gedaan). Als ik thuis ben zal 'k m'n logs eens controleren om te zien hoeveel ik naar je proxy heb verstuurd.

Blijft natuurlijk wel staan dat de kolom namen van vandaag en gisteren omgedraaid zijn.

Verwijderd

Miwa-r, ben je stilletjes aan het sparen?? Eerst had je ook een behoorlijke output, maar nu lijkt het bijna nergens op. Je OGR-stats op je homepage liggen er uit, dus ik ben wel erg nieuwsgierig of er straks een flinke flush komt :)

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 22:20 schreef I alone het volgende:
Miwa-r, ben je stilletjes aan het sparen?? Eerst had je ook een behoorlijke output, maar nu lijkt het bijna nergens op. Je OGR-stats op je homepage liggen er uit, dus ik ben wel erg nieuwsgierig of er straks een flinke flush komt :)
Nee, om eerlijk te zijn, er komt geen flush.

De reden dat mijn output zo laag ligt is;
-Na het zien van de energie rekening heb ik besloten die computers thuis niet meer 24 uur per dag te laten lopen.

-Bij 1 computer was er een probleempje met de warmte afvoer aanwezig ,waardoor de temp van de CPU met koe op liep tot 60 graden (dit probleem heb ik toevallig vandaag opgelost).

-Mijn vriendin was tijdens die hogere output hele dagen bezig met het maken van haar scriptie, nu is ze aan hele dagen aan het werkt en staat ook die computer amper aan

kortom mijn output was nu wel heel laag maar zal niet zo snel weer zo hoog worden door de boven staande redenen (tenzij er nog wat computers bij komen *D )

• [eNeRGy]
Op donderdag 28 juni 2001 08:22 schreef I alone het volgende:
Dubbel flushed heb ik voor zover ik weet nooit gedaan, nooit een backup gemaakt namelijk, dus hoe ik blocks twee keer zou moeten flushen :? Als ik OGR24 en OGR25 bij elkaar optel kom ik nog steeds niet aan het aantal van de oude stats (OGR26 heb ik nooit gedaan). Als ik thuis ben zal 'k m'n logs eens controleren om te zien hoeveel ik naar je proxy heb verstuurd.

Blijft natuurlijk wel staan dat de kolom namen van vandaag en gisteren omgedraaid zijn.
Ik heb even gekeken en ik zag dat je OGR-24 hebt gedaan. Op dit moment zitten de logs tussen 14 juli 2000 en 12 augustus 2000 nog niet in de Database omdat die logs met de oude proxy (met een oude datum/tijd notatie) zijn gemaakt, deze moet ik eerst nog converteren, er is grote kans dat jouw blokjes hier inzitten

Verwijderd

Fantastisch... Als het te veel moeite is om de hele boel te converteren, dan is dat jammer. Moet ik gewoon nog iets harder door grazen om Miwa-r ook in de nieuwe stats snel voorbij te gaan.

Thanks ;)
Pagina: 1