Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk internetten, studie, films, gaming (spellen zoals Total War, Football Manager 2016, Anno 2205), videobewerking van vakantie filmpjes.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk dat voor €550/600 excl. verzendkosten en assemblage een goede PC mogelijk is. Mocht het iets meer worden is dit ook mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm (Samsung SyncMaster 2243LNX)
Toetsenbord
Muis
Boxen
2x externe HDD (1 TB, 1,5 TB)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast, moederbord, voeding, geheugen, processor, harde schijf, fan, videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau relatief beperkt als het kan.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn laatste PC dateert uit 2009 en het is tijd voor een nieuwe PC. De oude PC valt steeds vaker uit en is langzaam geworden.
Hierdoor wil ik voor rond de € 550/600 een nieuwe pc aanschaffen, echter volg ik de ontwikkelingen op hardware gebied niet op de voet, derhalve zou ik jullie hulp willen vragen. De assemblage van de PC wil ik graag laten uitvoeren door de verkoper.
De onderdelen heb ik geselecteerd op basis van de Best Buy Guide en andere gebruikers op het forum. Echter weet ik niet of de geselecteerde onderdelen goed samen gaan, voeding voldoende is, videokaart goed is of ook goedkoper kan.
Alvast bedankt voor het lezen en ik kijk uit naar de reacties.
Dennis
Voornamelijk internetten, studie, films, gaming (spellen zoals Total War, Football Manager 2016, Anno 2205), videobewerking van vakantie filmpjes.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk dat voor €550/600 excl. verzendkosten en assemblage een goede PC mogelijk is. Mocht het iets meer worden is dit ook mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm (Samsung SyncMaster 2243LNX)
Toetsenbord
Muis
Boxen
2x externe HDD (1 TB, 1,5 TB)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast, moederbord, voeding, geheugen, processor, harde schijf, fan, videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau relatief beperkt als het kan.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn laatste PC dateert uit 2009 en het is tijd voor een nieuwe PC. De oude PC valt steeds vaker uit en is langzaam geworden.
Hierdoor wil ik voor rond de € 550/600 een nieuwe pc aanschaffen, echter volg ik de ontwikkelingen op hardware gebied niet op de voet, derhalve zou ik jullie hulp willen vragen. De assemblage van de PC wil ik graag laten uitvoeren door de verkoper.
De onderdelen heb ik geselecteerd op basis van de Best Buy Guide en andere gebruikers op het forum. Echter weet ik niet of de geselecteerde onderdelen goed samen gaan, voeding voldoende is, videokaart goed is of ook goedkoper kan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 181,43 | € 181,43 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 460 2G D5 | € 121,46 | € 121,46 |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Arctic F12 Silent, 120mm | € 4,50 | € 4,50 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 32,14 | € 32,14 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 592,23 | |
Alvast bedankt voor het lezen en ik kijk uit naar de reacties.
Dennis