In dit topic zou ik graag een beroep willen doen op jullie expertise. Momenteel heb ik een Sony Bravia 50W80B en zou deze graag willen vervangen door een Philips televisie met 3-zijdig Ambilight. Nu twijfel ik tussen deze twee modellen, die in mijn ogen vrijwel identiek aan elkaar zijn:
Philips 48PUS7600 (uit 2015)
Philips 49PUS7101 (uit 2016)
Ik heb me ingelezen op de Philips website, maar daar word ik eigenlijk niet wijzer dan dat het 2016 model niet langer 3D ondersteund (geen probleem, gebruik ik niet).
Mijn vraag is gericht op het paneel dat word gebruikt. Hier heb ik geen informatie over kunnen vinden. Hebben jullie hier wellicht meer kennis over? Dan wel ervaring mee?
Hartelijk dank voor de reacties!
Philips 48PUS7600 (uit 2015)
Philips 49PUS7101 (uit 2016)
Ik heb me ingelezen op de Philips website, maar daar word ik eigenlijk niet wijzer dan dat het 2016 model niet langer 3D ondersteund (geen probleem, gebruik ik niet).
Mijn vraag is gericht op het paneel dat word gebruikt. Hier heb ik geen informatie over kunnen vinden. Hebben jullie hier wellicht meer kennis over? Dan wel ervaring mee?
Hartelijk dank voor de reacties!
[ Voor 6% gewijzigd door Laurences op 28-08-2016 19:47 . Reden: Toevoeging bestaande tv ]