Afspraak Genius Bar

Pagina: 1
Acties:
  • 481 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-05 19:01
Is er nog de mogelijk om een afspraak in te plannen bij de Apple store in Den Haag? Ik kan nergens op de site de optie vinden om dit te doen, alleen hulp op afstand waar ik geen gebruik van wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:27
Heb je die toko al eens gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:18
[google=afspraak genius bar den haag], de eerste hit beschrijft hoe het in z'n werk gaat.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:01
ga naar https://getsupport.apple.com, klik door op het apparaat waar je ondersteuning voor nodig hebt, symptomen etc, en als je met het probleem terecht kunt bij de Genius bar kun je daar ook een afspraak plannen

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:04
De "Apple Store" App laat je ook heel eenvoudig een afspraak inplannen bij een Store. Daarbij krijg je netjes pushmeldingen en reminders over de afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:21
Electromonkey schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 18:11:
De "Apple Store" App laat je ook heel eenvoudig een afspraak inplannen bij een Store. Daarbij krijg je netjes pushmeldingen en reminders over de afspraak.
Nee die functionaliteit zit er niet meer in. Tegenwoordig is er alleen nog maar een link te vinden in de app, die leidt naar het eerdergenoemde getsupport.apple.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:48
Je kunt nog steeds gewoon een afspraak maken via de web-site, enkel iets omslachtiger. Ik neem aan dat het om een hardware issue van een Mac gaat. Dat kan als volgt: Mac > Hardware Issues > Bring in for Repair > Inloggen met Apple account > Vervolgens kun je een Apple Store kiezen en een afspraak maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Via de website of direct bellen lijkt me sneller dan via dit forum. Dit topic gaat derhalve op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.