Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke
Vraag
Beste antwoord (via peize9 op 29-08-2016 23:02)
Als het een iLO advanced is dan kun je op afstand een .iso als 'cd' mounten.
In het bootmenu (waarschijnlijk F12 tijdens de boot) kun je daar de usb stick wel zien? En anders inderdaad de bios induiken en zien of er iets staat over Legacy vs Uefi boot (niet legacy usb)
In het bootmenu (waarschijnlijk F12 tijdens de boot) kun je daar de usb stick wel zien? En anders inderdaad de bios induiken en zien of er iets staat over Legacy vs Uefi boot (niet legacy usb)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Alle reacties
Waar kan ik dat doen? die kan je in dat menu alleen uit zetten geloof ik.Rolfie schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:51:
Legacy usb boot aan gezet?
Hoe doe ik dat precies? Ik ben nog steeds een beetje aan het leren. Ik heb de ILO zo nog niet aangesloten, kan ik via daar VMware installeren?Rolfie schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:51:
Eventueel ilo icm iso mount booten?
Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke
Als het een iLO advanced is dan kun je op afstand een .iso als 'cd' mounten.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik heb het wat makkelijker opgelost, ik heb een cd gemaakt en het daarmee gedaan... 700mb is blijkbaar genoeg
Mooi, maar VMware ESX is Server Software en heeft daarom niet veel te zoeken in NOS. Tikje naar het juiste deel. NOS -> SWS.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Pagina: 1