Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het scherm van mijn HTC one M8s is kapot in zoverre dat ik geen beeld krijg. Omdat eerst maar een deel van het scherm zwart bleef weet ik dat het scherm wel nog reageert op aanraking. Nu dat het scherm volledig zwart blijft en alleen af en toe geluidjes hoor kan ik de telefoon niet ontgrendelen.

Het repareren van het scherm is belachelijk duur en heb daarom besloten om het niet te laten repareren maar een andere telefoon aan te schaffen.
Nu wil ik wel graag de foto's, muziek etc. van de telefoon bewaren maar omdat ik eerst de telefoon moet ontgrendelen voor ik met mijn (windows) PC het geheugen kan lezen/kopiëren is het me nog niet gelukt.

Mijn hoofdvraag is dus:
Is het mogelijk om het geheugen van mijn HTC telefoon te kopiëren zonder dat ik het scherm hoef te ontgrendelen?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:56:
Mijn hoofdvraag is dus:
Is het mogelijk om het geheugen van mijn HTC telefoon te kopiëren zonder dat ik het scherm hoef te ontgrendelen?
Simpelweg: Nee.

Als je touchlaag het nog wel doet, kan je proberen om het toestel blindelings te ontgrendelen en vervolgens verbinden met een PC. Werkt ook je touchlaag niet meer, ben ik bang dat het niet zal gaan werken.

Je kan eventueel kijken of je via recovery (als dit een andere recovery is dan stock) of via ADB iets met je bestanden kan doen, maar ben bang dat het niet zal gaan lukken.

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:23

kraats

Ik rol

Kun je misschien met een MHL-kabeltje je telefoon op een tv aansluiten zodat je wel beeld krijgt? Dan wordt de rest opeens een stuk makkelijker.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?