bewerkingscode iPhone 6

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kertoikromo1973
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-11-2021
ik weet niet of dit issue eerder is behandeld , maar dit is mijn ervaring en hoe ik het opgelost hebt.

het is een omweg, ik wou de iPhone 6 van een vriendin wissen , in loggen met haar 5 cijfer pincode , maar ik moest een bewerkingscode invullen.. volgens mij had ze die ooit instelt ...wist ze niet meer ( wel van te voren een kopie gemaakt..)...na 8 keer werd foutief invullen moesten we een 1 uur wachten ..haar kopie op mijn iPhone 6 plus gezet... ging prima .. toen ben ik met haar toestel gaan rommelen...

iPhone in herstelmodus ( aan en uit knop en home ingedrukt , totdat ik de logo van iTunes en stekker zag,

aansluiten op mijn mac en toen kreeg ik een melding wat ik wou doen.. herstellen geklikt. software werd gedownload en daarna werd de software geïnstalleerd ...en daarna opnieuw aangesloten op mijn mac en toen als new ingesteld....en gearriveerd via iTunes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:57

Kek

3flix

Dat is gewoon standaard..?
ik lees hier niets vreemds, nieuws oid...

tenzij je met find my device bent ingelogt kan je gewoon in DFU modus de hele boel opnieuw instellen..

Wel mooi dat je het hebt kunnen vinden uiteindelijk, de meeste mensen geven het al sneller op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kertoikromo1973
het rara is ik wou als test op mijn iPhone 6 plus , wissen, maar het kon want het vroeg weer om de beperkingscode ..volgens zit het nou "gebakken" in het firmware denk ik....

ik zei; wil je er vanaf zal ik alles opnieuw moeten installeren ...want moch ze haar iPhone 6 plus willen verkopen in de toekomst zal ze toch alles moeten wissen , anders moet ik het zelfde riedel herhalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:05
Ik dacht dat als je geforceerd een herstel uitvoert zonder FMI uit te hebben staan (of idd die beperking code), dat als je je iPhone weer wil instellen, het nog steeds om die code vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

bewerkingscode, beperkingcode, is het niet gewoon toegangscode?

Het is altijd het geval dat je de toegangscode met invoeren zodra je een fabrieksreset wilt doen. Dat is gewoon om te zorgen dat je bewust bent van je actie.

Natuurlijk kan je met DFU modus hier wel omheen, maar dan moet je dus wel FMI uitgezet hebben. Dat kan overigens ook vanaf iCloud, dat hoeft niet vanaf de iPhone zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kertoikromo1973
hoi, ik heb gewoon toegang tot het toestel hoor, maar toen het wou wissen vroeg het om een beperkingscode

kennelijk had ze het toen het ingesteld als extra veiligheid..waarom weet ik niet...ik had apple amsterdam gebeld, maar die wist niet waar ik het over had.. let op.. technische dienst van apple he...nou ik heb toegang tot het toestel , ik ga proberen in herstelmode te zetten en kijken of het lukt.. wat ook lukte ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:21
kertoikromo1973 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:38:
hoi, ik heb gewoon toegang tot het toestel hoor, maar toen het wou wissen vroeg het om een beperkingscode

kennelijk had ze het toen het ingesteld als extra veiligheid..waarom weet ik niet...ik had apple amsterdam gebeld, maar die wist niet waar ik het over had.. let op.. technische dienst van apple he...nou ik heb toegang tot het toestel , ik ga proberen in herstelmode te zetten en kijken of het lukt.. wat ook lukte ..
Offtopic: als je met Apple Amsterdam belt, heb je zeker geen technische medewerker van Apple gesproken. De mensen die daar de telefoon aannemen werken gewoon op de winkelvloer namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik snap eerlijk gezegd ook nog steeds niet wat je precies bedoeld.

Je hebt ook nog een functie bij Instellingen -> Algemeen -> Beperkingen
Deze functie is bedoeld om dingen in het OS uit te schakelen. Uiteraard zit er dan een code op om het weer in te schakelen.
Ben je niet met deze functie bezig geweest?

Dit is ook heel wat anders dan een toegangscode oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kertoikromo1973
idd... algemeen en beperkingen..

ze had daar een vier cijfer code toegevoegd, maar dat wist ze niet meer.

toen ik haar iPhone 6 wou wissen , kreeg ik een melding van pincode invoeren..
na 8 keer invoeren, kreeg ik een meldingen.. ik moest een uur wachten totdat ik verder kon..., aangezien ik toegang had tot het toestel, heb ik het in herstelmodus gezet.. wat inhoud dat alle data uitgewist wordt en dat het opnieuw aangemeld moet worden bij de apple server .
Pagina: 1