DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
UDMA ingeschakeld ?
Sluit een van de schijven anders eens aan op de HPT370 RAID controller.
S.
Sluit een van de schijven anders eens aan op de HPT370 RAID controller.
S.
Bij mijn MSI k7t had ik dat probleem ook. Het was verholpen toen ik VIA 4in1 drivers had geinstalled
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Laat me raden je hebt pas geleden de nieuwste abit bios geflashed ?
Geluid kut en muis af en toe stroperig komt door de nieuwste bios.
Terug naar een oudere bios en dan moet het weer werken..
Ik had hier hetzelfde probleem in de abit kt7 faq staat hier ook een stukje over....
http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm
Hmm ik zie op de kt7 faq dat er sinds vandaag ook weer een nieuwe bios is..
Geluid kut en muis af en toe stroperig komt door de nieuwste bios.
Terug naar een oudere bios en dan moet het weer werken..
Ik had hier hetzelfde probleem in de abit kt7 faq staat hier ook een stukje over....
http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm
Hmm ik zie op de kt7 faq dat er sinds vandaag ook weer een nieuwe bios is..
Dank u, ik ga het gelijk proberen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Helaas...
ik heb het nieuwste BIOS geflashed maar nog steeds hetzelfde effect/probleem. Ook de 4 in 1 drivers (4.32) zijn geinstalleerd...iemand nog andere tips ?
ik heb het nieuwste BIOS geflashed maar nog steeds hetzelfde effect/probleem. Ook de 4 in 1 drivers (4.32) zijn geinstalleerd...iemand nog andere tips ?
Verwijderd
De 3c versie van de bios zet de optie Žpci master read cachingŽ in het advanced chipset features menu van de bios op disabled. Zet hem op enabled en als het goed is ben je het gekraak kwijt. (ik wel in ieder geval)
Verwijderd
Highpoint nieuwste bios gebruiken MAAR el de oude highpoint drivers gebruiken (1.03). Normaal gesproken moeten drivers en bios gelijk zijn, maar sinds HPT 1.10 bios en drivers is dat totaal in de vernieling geholpen (muis-vertraging etc...).
Pagina: 1