De tracker geeft bij mij al een paar uur aan dat de meest recente topics om 01:57 waren. Is dit een bekend iets?
Check, same here, in FF 48.0.1 x64.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Volgens mij heeft hetzelfde insect ook hier toegeslagen.
De viewcount bij advertenties is kapot sinds 02:00 vannacht
De viewcount bij advertenties is kapot sinds 02:00 vannacht
Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.
Ook de viewcounts bij advertenties?
Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.
Op mijn tablet werkt de tracker ook niet meer.
Dat klopt, echter staat de teller voor advertenties na 02:00 vannacht op 0 views en is diezelfde teller voor oudere advertenties bevroren. Zie je dat ook?Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 12:50:
Ik krijg gewoon keurig de nieuwe advertentie bij V&A te zien.
Verwijderd
Klopt inderdaad. Maar nogmaals ik krijg wel de nieuwe advertentie keurig met een groen kleurtje in beeldOmni schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 12:59:
[...]
Dat klopt, echter staat de teller voor advertenties na 02:00 vannacht op 0 views en is diezelfde teller voor oudere advertenties bevroren. Zie je dat ook?
Je hebt het over iets anders dan TS. De advertenties updaten wel in de tracker, maar het "Actieve topics" stukje niet.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:02:
[...]
Klopt inderdaad. Maar nogmaals ik krijg wel de nieuwe advertentie keurig met een groen kleurtje in beeld
De shopreviews/nieuws/productreviews/reacties-items in de tracker updaten dus ook niet.
[ Voor 11% gewijzigd door FlipFluitketel op 28-08-2016 13:28 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Er wordt op dit moment gewerkt aan onze cronjob handler. Daardoor worden er op dit moment een aantal zaken niet geupdate.
Intentionally left blank
Verwijderd
Ik kijk ook nooit naar de teller van een advertentie natuurlijk...FlipFluitketel schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:26:
[...]
Je hebt het over iets anders dan TS. De advertenties updaten wel in de tracker, maar het "Actieve topics" stukje niet.
De shopreviews/nieuws/productreviews/reacties-items in de tracker updaten dus ook niet.
Makes sense. Issue resolved!crisp schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:32:
Er wordt op dit moment gewerkt aan onze cronjob handler. Daardoor worden er op dit moment een aantal zaken niet geupdate.
Pagina: 1