Wijziging User Review - Karizma WouterRos

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 21:37
Deze Tweaker wilde een muis overnemen, gaf aan om te willen betalen (dus mijn gegevens verstrekt), geeft aan dat die druk is en op een verjaardag is, zegt dan ineens of ik het wil reserveren, paar dagen later hoor ik ineens dat die een andere muis gekocht heeft.

Erg vervelend, waarna ik deze Tweaker negatieve feedback heb achter gelaten, om anderen te waarschuwen. Paar minuten later krijg ik zelf negatieve feedback van hem met allemaal leugens helaas. Gesprekken zijn via DM gedaan, dus deze mogen gerust bekeken worden (graag zelfs).

Ik heb geprobeerd om er met de andere partij eruit te komen, maar krijg ik kinderachtige reacties. Erg vervelend dat ik altijd mijn best doe op V&A (68/68 positieve feedback, hij 0) en nu ineens een smetje erop heb door iemand die Tweakers niet serieus neemt.

Hopelijk kan iemand mij helpen :)

Thanks

Ik wil me graag beroepen op de volgende spelregel:
"Komen beide partijen er niet samen uit, dan kan je dit melden in het topic en hierbij een verzoek doen tot bemiddeling. Een admin zal dan, mits hier tijd en gelegenheid tot is, de gevoerde DM communicatie bekijken en een bindende uitspraak doen."

[ Voor 15% gewijzigd door Devaqto op 28-08-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 21:37
?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de DM gelezen en zoals ik het zie is er een overeenkomst tussen jullie beide. Daarna begint WouterRos met aan het lijntje houden en treuzelen. Logisch dat je dan een beoordeling schrijft. De wraak review van WouterRos is daarom bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.