iOS kan abonnement niet stop zetten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 13:05

r.marijnissen

sapphire512mb

Topicstarter
Hallo,

Hoop dat iemand hier verstand van heeft.

Ik kijk laatst op mijn creditcard afschrift ivm aankopen op vakantie.
Zie ik dat ik al enkele maanden €1,98 betaal ivm itunes aankoop.

Blijkbaar een abbonement aangegaan wat ik niet bewust van ben.
Zal wel maar nu wil ik het stop zetten.
Enige wat ik heb lopen is €0,99 voor icloud abbo voor de rest al maanden geen app meer gekocht toch telkens deze afschrijving.

Wat heb ik geprobeerd?
* https://support.apple.com/nl-be/HT202039

In itunes gekeken via iphone en via pc in itunes.
Maar als ik kijk in intunes via pc, account, mijn account tonen, instellingen.
Dan staat er niks bij instellingen aan abbonementen. Daar zouden ze moeten staan volgens apple.

Zijn dit de enige mogelijkheden of kan het zijn dat er een abbo loopt via een app die hier niet wordt weergegeven?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:07
Ik zie dat er op mijn creditcard een reservering staat van hetzelfde bedrag. Kan me ook niets herinneren van een aanschaf. Wel heb ik een proef abonnement afgesloten op Apple music en verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Flitsmeister? Whatsapp?
Maar volgens mij moet de CC maatschappij wel kunnen zien wat er achter zit, dus bel die even :)
Mijn errvaring met Visa is dat hun Customer service erg goed is, als ze het niet meteen kunnen zeggen gaan ze er wel achteraan en bellen ze terug :)

[ Voor 84% gewijzigd door The Eagle op 28-08-2016 10:42 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:19

Yor

Yor1313#2571

conodihno1 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:39:
Ik zie dat er op mijn creditcard een reservering staat van hetzelfde bedrag. Kan me ook niets herinneren van een aanschaf. Wel heb ik een proef abonnement afgesloten op Apple music en verder niet.
Jij hebt waarschijnlijk je creditcard toegevoegd om Apple Music te kunnen gebruiken,

Apple Music vraagt om een betaalmethode om na de 3 gratis maanden de kosten te kunnen betalen. De eerste keer dat jij de kaart toevoegt, wordt er een verificatie reservering gemaakt, van 1,99 €. Die vervalt vanzelf. Vergeet je niet indien je Apple Music niet wilt verlengen, de automatische vernieuwing uit te zetten?

Tevens is het zo dat telkens wanneer je informatie van de credit card wijzigt, er weer een reservering geplaatst wordt, dus klooi niet teveel met je betaalinfo, anders heb er er straks een twintigtal in de reservering staan...

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Reserveringen verlopen automatisch. Bij mijn MasterCard is dat na 10 dagen. Bij een VISA kaart ook dacht ik.

Vreemd bedrag trouwens. Een reservering van €0,01 (wat de meeste bedrijven doen) zegt net zoveel als een reservering van €2,99 namelijk alleen dat de kaart bestaat, het geld gaat met een reservering namelijk nog niet naar de ontvangende partij.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:07
Yor schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 23:30:
[...]

Jij hebt waarschijnlijk je creditcard toegevoegd om Apple Music te kunnen gebruiken,

Apple Music vraagt om een betaalmethode om na de 3 gratis maanden de kosten te kunnen betalen. De eerste keer dat jij de kaart toevoegt, wordt er een verificatie reservering gemaakt, van 1,99 €. Die vervalt vanzelf. Vergeet je niet indien je Apple Music niet wilt verlengen, de automatische vernieuwing uit te zetten?

Tevens is het zo dat telkens wanneer je informatie van de credit card wijzigt, er weer een reservering geplaatst wordt, dus klooi niet teveel met je betaalinfo, anders heb er er straks een twintigtal in de reservering staan...
Dat klopt wat het Apple Music gedeelte betreft . Ik haakte in op dit topic omdat het bij de ts ook daadwerkelijk afgeschreven is. Ik moet nog even wachten of het blijft bij een reservering of niet.
Bedankt overigens voor de tip om de automatische vernieuwing uit te zetten.
Pagina: 1