Ik heb per ongeluk de dcim folder leeggemaakt.Iemand die me kan helpen de fotos terug te krijgen? Ik heb flink gegoogled maar kom steeds op tools die geld kosten en je telefoon moet root zijn. Uiteraard wil ik mijn garantie niet kwijt. Iemand anders tips? Heb inmiddels wel dumpster als backup. Het is een galaxy s7
Vraag
Alle reacties
Bij het aanmaken van een topic is het belangrijk om alle informatie goed en duidelijk weer te geven. Aan je huidige startpost hebben we namelijk niet zo heel erg veel.mrcosmo schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 08:04:
Ik heb per ongeluk de dcim folder leeggemaakt.Iemand die me kan helpen de fotos terug te krijgen? Ik heb flink gegoogled maar kom steeds op tools die geld kosten en je telefoon moet root zijn. Uiteraard wil ik mijn garantie niet kwijt. Iemand anders tips? Heb inmiddels wel dumpster als backup. Het is een galaxy s7
Wil je je openingspost aanpassen aan de hand van de volgende vragen:
Welke programma's heb je al gevonden tijdens je zoektocht?
Stonden je foto's op je SD kaart of intern geheugen?
Wat bedoel je met 'Heb inmiddels wel dumpster als backup'?
Verder is het belangrijk voor het terug halen om de telefoon zo min mogelijk (eigenlijk niet) te gebruiken, anders worden de bestanden mogelijk alsnog overschreven.
[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 12:28 ]
Sorry ik heb diskdigger en dr fone geprobeerd. dr fone geeft een error by willekeurige percentage en diskdigger laat alleen thumbs zien. Uiteraard doe ik niets meer met de telefoon.
Dumpster is een app (ook gegoogled) die zorg voor een recycle bin op je samsung.
Iemand die me kan helpen om zonder root toch foto's van je internal memory (samsung galaxy s7) terug te krijgen?
Dumpster is een app (ook gegoogled) die zorg voor een recycle bin op je samsung.
Iemand die me kan helpen om zonder root toch foto's van je internal memory (samsung galaxy s7) terug te krijgen?
Verwijderd
Al eens gekeken met recuva?
Recuva installeren op je pc en smartphone via usb aansluiten op je pc
Ik gebruik zelf altijd een programma dat gratis bij sandisk comact pro kaarten zat:
http://www.lc-tech.com/pc...pro-and-rescuepro-deluxe/
Er is een testversie van, als die ook werkt voor je telefoon dan is die 40 dollar wellicht het overwegen waard. Ik heb er al gigabytes aan foto's vanaf harde schijven mee teruggehaald (gewoon aan geven dat het ECHT om een geheugenkaartje gaat LOL).
http://www.lc-tech.com/pc...pro-and-rescuepro-deluxe/
Er is een testversie van, als die ook werkt voor je telefoon dan is die 40 dollar wellicht het overwegen waard. Ik heb er al gigabytes aan foto's vanaf harde schijven mee teruggehaald (gewoon aan geven dat het ECHT om een geheugenkaartje gaat LOL).
Je hebt geen google-drive account ? Bij mij worden foto's automatisch gebackupped.!?
Dat gebeurt wel, maar dan wel op voorwaarde dat je die optie bevestigd als je Google Photos op je telefoon hebt staan. Verbazingwekkend weinig mensen hebben die optie actief in mijn omgeving, valt me op...MEN-O schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:20:
Je hebt geen google-drive account ? Bij mij worden foto's automatisch gebackupped.!?
Je moet een behoorlijke tijd het verleden in om een smartphone te vinden die MSC ondersteunt, het is tegenwoordig allemaal MTP of PTP.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 17:26:
Recuva detecteert geen samsung , althans als ik de telefoon aansluit zie ik alleen in windows samsung ik kan bij de restore programma,s alleen kiezen tussen c en d etc google fotos staat erbij mij niet op ,ik heb uiteraard gekeken of er iets op mijn Gmail drive stond maar helaas
Niet zozeer Google Drive (moet je nl. ook apart inschakelen om daar te kunnen zien), maar wellicht wel op Google Photos.
Toevallig gisteren gebruik om vakantiefoto's van een usb te redden werkt goed duurt wel beetje lang ..Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 17:26:
Al eens gekeken met recuva?
Welke tools heb je zelf geprobeerd?
*knip*. Hoe goed bedoeld ook. Losse Google linkjes zijn niet toegestaan.
[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 01-09-2016 13:40 ]
(╯°□°)╯ ︵ ┻━┻
Heb je ook iets gedaan met de andere tips? Bijvoorbeeld: dragon2 in "foto restore"?
Recurva gaat helaas niet werken, aangezien die alleen op 'schijven' kan recoveren.
Die van dragon is ook niet voor phone memory
Volgens zijn post wel. Heb je in ieder geval de Trail versie al geprobeerd?mrcosmo schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:26:
Die van dragon is ook niet voor phone memory
Nee niet geprobeerd,dit omdat ik het programma ook heb(gratis bij dure cf kaartjes) maar dit is jammer alleen voor externe media
Pagina: 1