Toon posts:

vraagje over Ram

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuw reepje ram van 128 mb (133 mhz gaan kopen en heb het al geïnstalleerd ,maar ik had al 2 reepjes van 32 mb(100 mhz) en 1 reepje van 64 mb(100mhz)in mijn pc zitten
Ik heb er dus gewoon 1 reepje van 32 mb uitgehaald en er het nieuwe van 128 mb ingestoken.
Is het wel goed wat ik gedaan heb? :+
Mijn pc heeft in ieder geval aan dat ik nu 224 ram heb.

Verwijderd

Eh ja? 128+64+32=224. Geen probleem toch? :? En dat die je nieuwe reepje een van 133 MHz is, levert meestal ook geen problemen op.

Doe trouwens voortaan eerst even Search. Bijvoorbeeld op "RAM 100 133". :)

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

na ja.. als ut stabiel werkt is der niks aan de hand.. daar komt ur eigelijk opneer.. maar je pc133 zal wel maar op 100 draaien.. 't zou dus voor probs kunnen zorgen... maar als dat niet zo is.... nothing wrong...

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Zou dat reepje van 133mhz ook ff op 100mhz zetten,kun je geloof ik in de bios doen :?

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Damn,3 berichtjes binnen de minuut :P

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ok ,
afwachten dus wat dat geeft.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Beetje rare vraag.. wat is de reden dat je dit eerst doet en dan vraagt of het wel klopt? Als al je mem het doet is er toch geen prob?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je hebt exact hetzelfde gedaan als ik, een week geleden. Alleen heb ik er een 256 bijgemikt.

Het draaien van verschillende snelheden geeft in principe geen problemen. En je 133mhz geheugem zal gewoon net zo snel draaien als dat je oude geheugen deed. (bij mij op 83Mhz). Je hoeft dus niets in te stellen ofzo, hoor. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Klopt!

Mischien kan je niet tellen, maar het klopt toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
• Hoeveelheid klopt...
• De traagste DIMM geeft de snelheid aan, in je bios kan je dit wel later weer aanpassen uiteraard >:)

:z

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 19:06 schreef Kezmanatic het volgende:
Zou dat reepje van 133mhz ook ff op 100mhz zetten,kun je geloof ik in de bios doen :?
Je mobo pakt automatisch de snelheid van de langzaamste geheugen module
Pagina: 1