Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-07 22:57
Ik heb sinds een aantal dagen last van een erg snel leeg lopende accu, die als gevolg ook nog langzaam oplaad. Het enige wat ik recent gedaan heb is een update naar Cyanogen OS 13. Maar dat is ondertussen ook wel weer een aantal weken geleden.

Ik vraag mij af of meer mensen dit probleem hebben en of dit op te lossen is. Ik zit nu op 13.1.1.

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga eens naar het batterij/acuu menu, daar kun je volgens mij zien welke apps of wat het meest de batterin leegtrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-07 22:57
Ik heb eens gekeken, er was één app die om een of andere reden relatief actief bleef op de achtergrond. Deze heb ik gestopt. Ik kwam er ook achter dat mijn scherm erg veel gebruikte vanwege het mooie weer.

Ik heb dus vanochtend even weer de helderheid gebruikt die ik normaal ook gebruik, maar nog steeds heb ik het idee dat de accu sneller leeg gaat dan eerst.

Het is nog opvallender omdat ik de afgelopen dagen geen gebruik heb gemaakt van mobiel internet, wat ik normaal altijd aan heb staan. Ik had dus verwacht dat mijn verbruik juist lager zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
sjettepetJR. schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:27:
Ik heb eens gekeken, er was één app die om een of andere reden relatief actief bleef op de achtergrond. Deze heb ik gestopt. Ik kwam er ook achter dat mijn scherm erg veel gebruikte vanwege het mooie weer.

Ik heb dus vanochtend even weer de helderheid gebruikt die ik normaal ook gebruik, maar nog steeds heb ik het idee dat de accu sneller leeg gaat dan eerst.

Het is nog opvallender omdat ik de afgelopen dagen geen gebruik heb gemaakt van mobiel internet, wat ik normaal altijd aan heb staan. Ik had dus verwacht dat mijn verbruik juist lager zou zijn.
Je posts bevatten nogal weinig smart geformuleerde zinnen. Kun je eens aangeven wat 'erg snel leeg' en 'sneller leeg gaat' is. Kom eens met concrete cijfers.

Verder is het ook belangrijk om te weten welke software versie je hiervoor had.