Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• peertje1010
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-10 18:52
Hallo !

Ik heb even een vraag(je). Welke boot software (voor usb) zouden jullie aan raden? Het liefst zo compleet mogelijk en compatible met alle windows ( vista, 7, 8 en 10). Ik heb HirensbootCD geprobeerd maar als ik het goed begrijp ondersteund die maximaal windows 7?

Ik ben hier om te leren dus als ik iets raars zeg zeg het me! :P

Alle hulp is welkom!

Bedankt,

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Als het enige wat het moet doen opstarten is, dan werkt alles wat je op de USB stick kan proppen ;)
Als het ook nog iets moet doen, misschien handig dat te vermelden...

Fixing things to the breaking point...

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-10 09:46
Boot software ?

Daarmee bedoel je opstarten vanaf een USB om een schone installatie van windows te installeren ?

• L-royke
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:23
Bedoel je een software programma zoals Yumi?
http://www.pendrivelinux.com/yumi-multiboot-usb-creator/

Meerdere boot programma's op een stickje?

*Edit*

Hier kan je van alles opzetten van Hirenboot tot kaspersky rescue disk.

Ik gebruik dit dagelijks.

[ Voor 28% gewijzigd door L-royke op 27-08-2016 19:26 ]

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 22:36
Wat wil je gaan doen?

• Caun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08-2024
Geen idee wat je wilt, maar als het het opnieuw installeren van bijv win 10 is dan:

Ik heb pas de win10 pro 64bit van de microsoft website gedownload (key via tweakers pricewatch gekocht bij een bedrijfje). Dat ISO gemount met deamontools
En toen de volledige inhoud van de gemounte iso gekopieerd naar m'n USB stickje.
PC opnieuw starten en even in je bios kiezen voor je usb. Dan boot het install menu van windows.

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-11 10:21

amx

Je kan ook een Windows PE usb stick maken. Daarop kan je dan weer Portable Apps installeren met onder andere Total Commander, ClamAV, etc...

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:13

MsG

Forumzwerver

Volgens mij wil hij gewoon zo'n All-in-One toolkit net als Hiren's maar dan, zoals hij zegt, geschikt voor Windows 10. Alleen volgens mij zijn genoeg programma's op de Hiren's CD's en DVD's nog steeds compatible met Windows 10 hoor. Ik ken ook niet echt nieuwere grote releases zoals Hiren's. Wellicht anderen hier?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1