Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MSI CR62 2M 404Nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ga een nieuwe laptop kopen voor school en ik vraag me af of deze laptop goed is voor game'n, ik hoef niet al te zware games te spelen maar meer dingen zoals shogun 2 total war.

pricewatch: MSI Classic CR62 2M-404NL hier staan alle status van de laptop

Als iemand het zou weten zou ik het erg fijn vinden

M3t vriendelijke groet

• Emperoar
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
Je hebt nu een laptop zonder full HD scherm en zonder "dedicated" grafische kaart. Ik zit nu op mijn mobiel dus ik kan je even geen alternatieven geven, maar ik zou wel voor een laptop kiezen met deze twee specs.

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Nee die laptop is absoluut niet goed voor gamen.. Een belangrijk component, namelijk een dedicated videokaart ontbreekt.

• Emperoar
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
Het lastige is dat in de prijsklasse die je aangeeft weinig goede "gamelaptops" zijn. Voor dit soort laptops moet je toch minstens een Nvidia Geforce GTX 950 hebben, en dat is dan ook het absolute minimum. Nu geef je wel aan dat je alleen games speelt als shogun 2 total war, wat toch al behoorlijk oud is en wat zo'n 950 denk ik wel goed aan kan, maar als je in de (nabije) toekomst ook nieuwere games wil spelen komen mindere kaarten denk ik tekort.