Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxy66
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-11-2020
Hail mede twerkers, ermm, tweakers :)

Ik wil een nieuwe tower gaan kopen, en ik wil graag een phanteks enthoo evolv. Echter is de enige plek waar ik de machine kan zetten links van mijn monitor. Als het venster in de kast dan ook naar links wijst, is dat niet zo leuk.

Weet iemand of het ook mogelijk is om het moederboard 'andersom' in de kast te bouwen? Zodat de bovenkant van het moederboard naar de rechter zijkant van de kast wijst. Deze vraag in het algemeen, of het uberhaupt kan bij welke kast dan ook...

Bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zul je zelf gaten gaan moeten schroeven voor de afstandsbusjes, maar dan nog niet helemaal ideaal bij zo'n kast. Je kan natuurlijk ook voor de pricewatch: Corsair Carbide Clear 600C welke daar al op is gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:28
Ik heb zelf een bitfenix daar zit het moederbord links en de voeding voorin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxy66
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-11-2020
Handige tips, bedankt.

Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik eigenlijk vind dat dit een standard optie zou moeten zijn. Ze kunnen het gemakkelijk als optie geven, zeker gezien voedingen modulair zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
De 'gespiegelde' setup is de BTX standaard, het bestaat dus wel, maar of je het wil... Ik zou ATX blijven gebruiken en dan een kast vinden die op de kop ook nog werkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:27

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Een gespiegelde indeling wil je niet, dat is zoals gezegd BTX en daar zijn amper moederborden voor te vinden. De hele indeling omdraaien en ATX blijven gebruiken kan wel, dat noem je Inverted / Reverse ATX, daar bestaan best wat kasten voor en anders zul je zelf een bestaande ATX kast om moeten bouwen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Er was laatst al een topic over iemand met precies hetzelfde probleem ;) BTX stijl noemen ze het vaak, en er zijn diverse behuizingen die een moederbord tray hebben welke je dus andersom kan monteren. Dan hoef je niet eens te modden :)
Pagina: 1