Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen op een 1080p scherm. Games zoals Battlefield 1 en Rainbow six Siege. Daarnaast wil ik hem ook gebruiken voor "schooldingen" (word en surfen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil hem rond de 700-800 euro houden, alleen als er een component is die ik beter kan upgraden met een prijsverschil dat te overzien is wil ik wel boven mijn budget gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik in de kast zelf wil doen. Ik heb wel al een monitor, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles dat in de kast moet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een pc die goed zijn werk doet, en mijn games goed aankan (1080p, 60+fps). En niet al te veel geluid produceert. Daarnaast hoeft hij er niet heel mooi uit te zien, als hij maar werkt.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Beoordelen of alle componenten goed bij elkaar passen. En kijken of ik niet ergens onnodig geld aan uitgeef, of waar het juist beter is om componenten te vervangen door iets anders.
Dit is wat ik bedacht heb:
Heel erg bedankt voor het lezen. Ik kijk heel erg uit naar suggesties en eventueel reacties,
Sven
Ik wil vooral gamen op een 1080p scherm. Games zoals Battlefield 1 en Rainbow six Siege. Daarnaast wil ik hem ook gebruiken voor "schooldingen" (word en surfen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil hem rond de 700-800 euro houden, alleen als er een component is die ik beter kan upgraden met een prijsverschil dat te overzien is wil ik wel boven mijn budget gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik in de kast zelf wil doen. Ik heb wel al een monitor, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles dat in de kast moet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een pc die goed zijn werk doet, en mijn games goed aankan (1080p, 60+fps). En niet al te veel geluid produceert. Daarnaast hoeft hij er niet heel mooi uit te zien, als hij maar werkt.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Beoordelen of alle componenten goed bij elkaar passen. En kijken of ik niet ergens onnodig geld aan uitgeef, of waar het juist beter is om componenten te vervangen door iets anders.
Dit is wat ik bedacht heb:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | MSI H110M PRO-VH | € 57,43 | € 57,43 |
1 | XFX Radeon RX 480 Core Edition 4GB | € 245,50 | € 245,50 |
1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 42,95 | € 42,95 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 35,95 | € 35,95 |
1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,90 | € 69,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 702,68 |
Heel erg bedankt voor het lezen. Ik kijk heel erg uit naar suggesties en eventueel reacties,
Sven