Meneer Serman wees mij er op dat ik een niet terechte negatieve review achter heb gelaten. Hij vertelde mij ook dat er 200 mensen waren die op de advertentie gereageerd hebben en dan snap ik inderdaad wel dat je niet op iedereen gaat reageren. Daarom wil ik mijn feedback aanpassen.
Kunnen we doen. En wat moet het worden?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
5 sterren met als beschrijving: "Na een heldere communicatie zijn deze Tweaker en ik tot een goede overeenkomst gekomen."
Bedankt voor de aanpassing
Bedankt voor de aanpassing
Ik zou even wachten met aanpassen. Ben 1 van de 2 waarmee een overeenkomst gemaakt is voor dezelfde advertentie. Er werden 2 producten aangeboden.Microkid schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:58:
Laatste bericht (DM) was vrijdag dat het geld binnen was, maar hem niet ging versturen de dag er op (zaterdag). Anders zou hij toch maar 2 dagen op het postkantoor liggen. Maandag zou hij versturen en ik zou het dan vandaag ontvangen. Tot op heden niets meer vernomen sinds de DM van vrijdag en ook geen pakketje.
Virtueel aan de jas trekken via de email waarmee geregistreerd is op tweakers zou ik zeker waarderen.
[ Voor 27% gewijzigd door Noord27 op 30-08-2016 22:41 . Reden: Aanvulling+wijziging ]
Pardon, het is nog steeds niet aangepast. Is dat nog mogelijk?Microkid schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:58:
zou het alsnog aangepast kunnen worden?
[ Voor 53% gewijzigd door Serman op 13-09-2016 13:54 ]
5 sterren voor alle onderdelen of voor 1 onderdeel?
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Voor alleen communicatie alstublieft. Bedankt.FlipFluitketel schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:43:
5 sterren voor alle onderdelen of voor 1 onderdeel?
Done
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.