Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-04 15:38
Ik heb al een tijdje een probleem met dat ik het niet voor elkaar krijg om het frontpanel werkend te krijgen. Het gaat om de combinatie met deze twee producten:
pricewatch: ASRock H81M-ITX
pricewatch: Cooler Master Elite 110

Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen, ik zelf kom er niet uit. Heb de drivers allemaal geïnstalleerd en deze zijn up-2-date, en heb de connectoren al eens opnieuw aangesloten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-05 22:51

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je de kabel van de behuizing wel (correct) op het moederbord aangesloten? Trek de kast open en je ziet het direct.

Post anders een foto ervan.

[ Voor 15% gewijzigd door Hero of Time op 27-08-2016 12:46 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
Alles goed aangesloten, ik heb de PC nu tijdelijk uit elkaar liggen ivm schoonmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je 'm toch open hebt liggen, maak dan gelijk een foto van de stekkertjes hoe je die hebt aangesloten. En ook, welk deel van het front panel werkt niet? De power/reset knop, ledjes, USB, audio of alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
USB en audio werkt niet. Ik heb alles in onderdelen in een doos gedaan omdat ik weg moest. Ik kan straks alles aansluiten en laten zien als je wilt. Ben nu op een verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 07:05

Croga

The Unreasonable Man

Juice. schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:25:
USB en audio werkt niet. Ik heb alles in onderdelen in een doos gedaan omdat ik weg moest. Ik kan straks alles aansluiten en laten zien als je wilt. Ben nu op een verjaardag
Dat zijn dan ook aparte aansluitingen....

Als het goed is heb je 1 kabel voor USB, 1 kabel voor Audio en óf 1 kabel met de rest, óf losse kabels voor power, reset, HDD, power led. Ze moeten uiteraard allemaal los aangesloten worden willen ze allemaal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
Die zijn apart aangesloten ja. Echter blijven die USB poorten en audio niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verkeerd om (stekkers omgewisseld of 180° verkeerd) of verkeerde aansluiting gebruikt. Voor audio wil men nog wel eens zich vergissen en de AC'97 stekker gebruiken ipv HD.

We zien het wel als je weer thuis bent en een foto hebt geplaatst.

Pagina: 1