Toon posts:

UT installatie : vage foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de UT autorun draai (die dan de setup gaat draaien) krijg ik deze foutmelding:
CoInitialize(Null) failed (00000001)
History: WFilerWizard::OninitDialog <- WWindow::WndProc WWindow::StaticProc <- WDialog::DoModal <- Setup

Dit gebeurt alleen onder Win98. Vroeger (twee dagen geleden, voor mijn herinstallatie) had ik hier nooit last van.
Al mijn andere spellen draaien perfect voor zover dat kan met dit systeem.
Ik heb ook Win2K draaien: geen problemen...

Dit is mijn config (beetje outdated ik weet het) :

Asus P2B-F mobo
Intel Pentium II 350 mhz
160 MB Ram (PC-100)
A-open 52x CD-Rom
Asus V7100 met TV-out
SB-Live! Value
10/100 Mb Netwerk
Floppydrive enz..

Weet iemand wat dit is en vooral:
WEET IEMAND DE OPLOSSING HIERVOOR??

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11 10:28
Wat nog weleens wil helpen is de complete cd naar hd te kopieren en dan van daaruit te installeren

Of probeer hem op een andere pc te installeren en daarna te kopieren naar de andere pc (UT heeft geen register settings--> .ini files)

Je kunt ook proberen om alles zo van cd naar hd te zetten en dan te spelen (misschien her en der een .ini aanpassen) maar dit werkt niet bij de GOTY edition (die files zijn ingepakt :( )

Naja, suc7

Verwijderd

Topicstarter
Ik install hem wel op windows2K

Daar werktie wel...

Het is trouwens geen GOTY edition

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:05
Als je de originele Win98 hebt (dus niet Second Edition), helpt misschien het installeren van DCOM1.3 (zie http://www.microsoft.com/com/dcom/dcom98/dcom1_3.asp). Anders moet je ff naar windowsupdate.com om de laatste updates te downloaden. Die foutmelding lijkt er namelijk op dat er wat systeem libraries missen (of te oud zijn). Een recente DirectX (7.0+) helpt misschien ook wel.