kan ik dit niet bestellen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.498 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomdap
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-11-2020
Hallo,

ik wil een aantal shirtjes bestellen via het internet die vanuit Amerika moeten komen, nu wil ik dit met paypal betalen, omdat de andere betaal mogelijkheden alleen met een creditcard zijn.
maar als ik dan de transactie wil voltooien moet ik alsnog creditcard gegevens invullen, ik heb zover nog geen geld op mijn paypal gestort, moet ik eerst het gewenste bedrag erop storten en moet het dan wel werken ?

ik hoor graag van jullie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:33
Paypal wil gemachtigd worden voor een echte creditkaart of bankrekening.
Of zoals genoemd inderdaad eerst geld overmaken zodat je paypal saldo voldoende positief is.

Het is geen gratis geld maatschappij :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Paypal doet daar inderdaad zo af en toe vervelend mee. Geld op je paypal storten, ook al als hij al gekoppeld is aan je bankrekening, lost het euvel vaak wel op.

Anders of over een paar dagen weer proberen, of gewoon kijken naar een debitcard/pre-paid creditcard.

Zelfs heb ik vanwege dit soort buitenlandse avonturen alweer eventjes een virtuele Neteller card. De enige kosten zijn, voor een virtuele, 1% fee als je met ideal geld stort. Dus, stort je 100 euro op die card, wordt er 101 euro van je rekening getrokken.

Werkt prima en is gewoon een betrouwbare toko. Wel minder bescherming dan met paypal, maar, je kan natuurlijk wel dreigen met "maar anders neem ik contact op mijn met CC-maatschappij" wat minstens net zo eng is als Paypal :P

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdap
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-11-2020
oke bedankt, ik zal het bedrag erop storten en kijken of het lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 11:33

mutsje

Certified Prutser

Paypal vraagt uitsluitend om een CC als er niet voldoende saldo op je rekening staat. Als je met Ideal overmaakt naar je paypal is het binnen paar seconden geregeld. Hoef je niet eens je bankrekening te koppelen. Doe ik uit veiligheidsoverwegingen niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is iets dat je de volgende keer eerst aan de klantenservice kunt vragen

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.