Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen met een nieuw scherm op 1440p. Games sterk uiteenlopend: Overwatch; Rainbow Six Siege; Tomb Raider; Rust; Stonehearth; Cities
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro exclusief operating system / assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD gaat mee over naar nieuwe pc. Invoerapparatuur is al voorzien net als geluid. Als scherm ben ik van plan de Dell U3415W aan te schaffen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles in de kast exclusief een HDD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een pc de goed stil blijft zonder te warm te worden (zolder verdieping...) en een zwart / wit thema heeft
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Kijken of alle componenten goed bij elkaar passen, of ik niet ergens onnodig veel geld aan uitgeef (B150 mobo?), of ik sommige componenten beter kan vervangen door iets anders (zeker met kleur is moeilijker zoeken)
Hier hoe ver ik zelf ben gekomen:
Gamen met een nieuw scherm op 1440p. Games sterk uiteenlopend: Overwatch; Rainbow Six Siege; Tomb Raider; Rust; Stonehearth; Cities
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro exclusief operating system / assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD gaat mee over naar nieuwe pc. Invoerapparatuur is al voorzien net als geluid. Als scherm ben ik van plan de Dell U3415W aan te schaffen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles in de kast exclusief een HDD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een pc de goed stil blijft zonder te warm te worden (zolder verdieping...) en een zwart / wit thema heeft
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Kijken of alle componenten goed bij elkaar passen, of ik niet ergens onnodig veel geld aan uitgeef (B150 mobo?), of ik sommige componenten beter kan vervangen door iets anders (zeker met kleur is moeilijker zoeken)
Hier hoe ver ik zelf ben gekomen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 230,- | € 230,- |
| 1 | ASRock H170 Pro4/Hyper | € 113,50 | € 113,50 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0 | € 459,- | € 459,- |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 43,50 | € 43,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C8G4D240FSC | € 69,37 | € 69,37 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 134,- | € 134,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.198,37 | |