Toon posts:

Hoe krijg ik datakabel in mijn 3210 (NOKIA)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe klrijg ik die daar in ? Ik zie het echt niet waar ik die 4 pinnetjes kan insteken in mijn GSM, please help :(

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 08:25
achterklepje deraf hale en batery drin late zitte. rechts van de battery zitte 6 koperen rondjes, daar motie in! :)

Verwijderd

4 pinnetjes? :?

Je meot iddd gewoon het achter-klepje eraf halen en dat kan je de kabel er rechts aan de zijkant insteken. Met zo'n datakabel kan je leuke dingen doen. :7

Verwijderd

:) yeppz!!

maaruh even een vervolgvraagje. ik heb een 3310 en daar zitten 4 pinnetjes (geen 6) achter de accu.. hmm en mijn tel doet niets zonder die accu.. wat nu??

Verwijderd

Topicstarter
owki, nu staat er zo een switch op die ik op "F" of op "M" moet zetten, wat moet ik het zetten ?

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-03 17:37
Op woensdag 27 juni 2001 18:41 schreef GoldenOrb het volgende:
owki, nu staat er zo een switch op die ik op "F" of op "M" moet zetten, wat moet ik het zetten ?
Gewoon allebei ff uitproberen, je merkt vanzelf wel wanneer er connectie tussen je telefoon en je pc is.

.....

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op woensdag 27 juni 2001 18:41 schreef GoldenOrb het volgende:
strange ik heb zonder switch en ik kan ze ook allebij gebruiken
ik weet niet meer wat het betekend
maar de 1ne is voor software gedoe, zo als sms-en en adressen
en je heb er 1 om in je telefoon tekomen, zo als sim lock er af, trill moter activeren (moet je er wel 1 inzetten)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Voor die 3310: je moet je accu in dat houdertje stoppen en dan het hele zooitje in de telefoon klikken. De accu zit dan scheef, maar maakt wel contact met de phone.
Pagina: 1