Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• David Zeegers
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 26-08-2016
Mijn vraag

Mijn vraag is of ik mijn R70 AJAX kan ruilen met een HG40 van een vriend van mij?

Met vriendelijke groet,

David Zeegers.

Beste antwoord (via David Zeegers op 26-08-2016 22:23)

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
quote:
Hij reageert waarschijnlijk met zo'n antwoord omdat dit echt een vraag is die je makkelijk zelf kan opzoeken.

Zoek eens op Google naar: how to trade weapons in black ops 3

Alle reacties

• nichan
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 15:38
ja

• David Zeegers
En hoe?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
quote:
Hij reageert waarschijnlijk met zo'n antwoord omdat dit echt een vraag is die je makkelijk zelf kan opzoeken.

Zoek eens op Google naar: how to trade weapons in black ops 3

• David Zeegers
Oow oke is goed zal ik doen

• PilatuS
  • Niet online
quote:
Het is prima dat je iets niet weet en een vraagt stelt. Het is alleen wel de bedoeling zelf onderzoek te doen en aan te geven wat je al gedaan hebt voordat je een topic maakt. Een topic openen zonder zelf eerst dingen te proberen is niet de bedoeling hier op Tweakers omdat het forum dan vol komt te staan met vragen die prima met wat Googelen kunnen worden beantwoord.

Kom je ergens niet uit kan je prima een topic openen als je aangeeft wat je allemaal al gedaan hebt. Ik heb niet het idee dat dit nu hier het geval is :)

• BadpunK
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 08:34

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Hij heeft zelfs speciaal een account aangemaakt om deze vraag te kunnen stellen. Btw op YouTube staan ook zat video's die je hierbij kunnen helpen..

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Zie posts hierboven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True