Ik kreeg vanmiddag diverse mails (op alle accounts van mijn familieleden) van spotify waarin gesteld wordt dat een service die ik gebruikte met spotify een veiligheidslek had en dat ik hetzelfde wachtwoord gebruik.
Ik ben op zoek naar welke service dan gehacked is of mijn wachtwoord heeft gelekt, dit is de mail:
Nog meer mensen die deze mail gehad hebben of heeft iemand info wat er nu precies gebeurd is? Ik kan nu niet inschatten welke actie ik moet ondernemen.
Ik ben op zoek naar welke service dan gehacked is of mijn wachtwoord heeft gelekt, dit is de mail:
Ik weet zo even niet welk wachtwoord ik op spotify heb, zou best kunnen dat ik dat nog ergens anders gebruik (maar niet op last.fm dat ik gekoppeld had aan spotify).Hoi Spotify User,
Om je Spotify-account te beschermen, hebben we je wachtwoord opnieuw ingesteld. We denken namelijk dat je account in gevaar is gebracht door een lek op een andere service waarop je hetzelfde wachtwoord gebruikt.
Geen zorgen. Dit is een preventieve beveiligingsmaatregel. Niemand heeft toegang gekregen tot je Spotify-account en je gegevens zijn veilig.
Om een nieuw wachtwoord te maken zodat je weer kunt inloggen bij Spotify, klik je op de grote groene knop hieronder.
VERANDER JE WACHTWOORD
Als deze knop niet werkt, klik dan nier voor informatie over hoe je je wachtwoord handmatig opnieuw instelt.
www.spotify.com/password-reset/
We raden je aan om je wachtwoord ook te wijzigen bij andere services waar je hetzelfde wachtwoord gebruikt.
En dan nu terug naar de muziek!
Het Spotify Team
Nog meer mensen die deze mail gehad hebben of heeft iemand info wat er nu precies gebeurd is? Ik kan nu niet inschatten welke actie ik moet ondernemen.