Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
Mijn vraag:

Sinds 2 dagen komt er een tikkend geluid uit mijn voeding. Ik heb het idee dat het de fan is, maar ik wil graag zeker weten of het een teken is dat hij bijna dood gaat, of dat het toch de fan is. Het getik gaat sneller als ik aan het gamen ben. Dus ik neem aan dat het de fan is (want meer load op voeding = fan die sneller draait).

Normaal vraag ik bijna niets op het forum, maar omdat ik zekerheid wil, tóch maar een topic aangemaakt :).

Hoe kom ik er achter wat het werkelijk is?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn setup:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 178,50€ 178,50
1Gigabyte GA-H97-D3H€ 96,50€ 96,50
1EVGA GeForce GTX 970 Superclocked ACX 2.0 4GB€ 313,50€ 313,50
1Toshiba DT01ACA300, 3TB€ 83,01€ 83,01
1Corsair Obsidian 450D€ 99,99€ 99,99
1Seagate Expansion Desktop 2TB Zwart€ 129,-€ 129,-
1Iiyama ProLite E2273HDS-B1 Zwart€ 164,66€ 164,66
1Scythe Mugen 4€ 38,95€ 38,95
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 45,50€ 45,50
1Samsung SH-224DB Zwart€ 13,30€ 13,30
1Seasonic S12G 450W€ 0,-€ 0,-
1Crucial MX100 256GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.458,74

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Veel topics gevonden op Tweakers met hetzelfde 'probleem'. Maar ja, het verschilt natuurlijk per situatie. Sommige hebben een slechte voeding, andere een goede voeding. Alhoewel je ook de pech kan hebben dat kwalitatieve voedingen kapot gaan.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Misschien een draadje in de voeding die de fan raakt? Gemakkelijkste is uitbouwen en testen kijken of je het kan pinpointen, je kan zelfs wagen mits buiten garantie om de stroom voor de fan even los te halen en kijken of je het dan nog hoort.

Overigens zijn voedingen niet de dingen waar zomaar iedereen mee hoort te klooien.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
True schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 19:25:
Misschien een draadje in de voeding die de fan raakt? Gemakkelijkste is uitbouwen en testen kijken of je het kan pinpointen, je kan zelfs wagen mits buiten garantie om de stroom voor de fan even los te halen en kijken of je het dan nog hoort.

Overigens zijn voedingen niet de dingen waar zomaar iedereen mee hoort te klooien.
Wegens 'angst' dat ik mijn voeding sloop, heb ik de voeding nog niet opengemaakt. Want volgens mij moet je de voeding per se openmaken, wil je zien of er iets tegenaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 19:27:
[...]

Wegens 'angst' dat ik mijn voeding sloop, heb ik de voeding nog niet opengemaakt. Want volgens mij moet je de voeding per se openmaken, wil je zien of er iets tegenaan komt.
Als je al bang bent dat je 'm sloopt met openmaken dan kun je maar beter gelijk een nieuwe bestellen en deze bij een milieupunt inleveren. :?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabor
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-09 17:41
Zou je eventueel een geluidsopname van het getik kunnen maken? Heb je nog garantie op je voeding? Ik heb dit een keer eerder meegemaakt. Bleek dat de lager van de fan kapot was. Heb een nieuwe gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
True schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:10:
Als je al bang bent dat je 'm sloopt met openmaken dan kun je maar beter gelijk een nieuwe bestellen en deze bij een milieupunt inleveren. :?
Het was meer een vraag.. Of het zonder problemen kan. Tuurlijk kan het wel, maar het moet uiteraard voorzichtig.
dabor schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:46:
Zou je eventueel een geluidsopname van het getik kunnen maken? Heb je nog garantie op je voeding? Ik heb dit een keer eerder meegemaakt. Bleek dat de lager van de fan kapot was. Heb een nieuwe gekregen.
Zeker. Ik heb bij Seasonic 5 jaar garantie. En bij Megekko 2 of 3 jaar dacht ik?

Morgen kan ik eventueel een opname maken. Van load of idle? Ik neem aan load.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabor
Gewoon een geluidsopname van had geluid wanneer je er last van hebt. Ik heb op https://daboris.stackstor.../eaI3TUZ5bFv1mXt?path=%2F mijn geluidsopname staan.
Heb dit bij megekko ook meegemaakt. Omdat ik niet zonder voeding kon, heb ik een nieuwe bestelt en afgesproken dat ik het geld terug zou krijgen. Dit is allemaal vlot verlopen.
[/quote]
Beste Boris,

Gezien je ook een geluidsfragment ervan hebt gemaakt verwacht ik hier geen problemen mee.
Je voeding zal inderdaad naar alle waarschijnlijkheid direct worden vervangen.
Je hebt dus vaak binnen 3 werkdagen weer een nieuwe in huis.

Hopende hiermee je vraag volledig te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groet,
Nico

Megekko Webshop-team
www.megekko.nl

Van: Boris [mailto:***l]
Verzonden: woensdag 17 februari 2016 20:32
Aan: Retouren Megekko
Onderwerp: Re: Je retour verzoek is geaccepteerd

Hallo,

Ik heb nog een klein vraagje. Mijn PSU maakt namelijk niet altijd dat geluid, ik weet ook niet of het verder schadelijk is. Wat gebeurt er als ik de PSU opstuur en het geluid word niet geconstateerd? En hoe snel krijg ik een nieuwe voeding retour als het geluid word gevonden?

Met vriendelijke groet,

Boris ***

[quote]

[ Voor 75% gewijzigd door dabor op 26-08-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09 11:20
Heb dit ook gehad met een seasonic voeding, bij mij was het coil whine. Terug gestuurd en mijn geld terug gekregen. Dit valt binnen de garantie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabor
Jup, heb het met de pricewatch: Seasonic S12II-Bronze 620W meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Laatst online: 20-08 14:24
Heb pas geleden hetzelfde meegemaakt met een Seasonic S12II 520W. Retour aanvraag gedaan bij Megekko, probleem werd ook daar geconstateerd en had binnen 3 dagen een nieuwe voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Ten eerste: sorry van mijn late reactie, vandaag zal ik wat sneller reageren. Gister had ik geen tijd om (snel) te reageren.
dabor schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:33:
Gewoon een geluidsopname van had geluid wanneer je er last van hebt. Ik heb op https://daboris.stackstor.../eaI3TUZ5bFv1mXt?path=%2F mijn geluidsopname staan.
Heb dit bij megekko ook meegemaakt. Omdat ik niet zonder voeding kon, heb ik een nieuwe bestelt en afgesproken dat ik het geld terug zou krijgen. Dit is allemaal vlot verlopen.
[/quote]
Beste Boris,

Gezien je ook een geluidsfragment ervan hebt gemaakt verwacht ik hier geen problemen mee.
Je voeding zal inderdaad naar alle waarschijnlijkheid direct worden vervangen.
Je hebt dus vaak binnen 3 werkdagen weer een nieuwe in huis.

Hopende hiermee je vraag volledig te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groet,
Nico

Megekko Webshop-team
www.megekko.nl

Van: Boris [mailto:***l]
Verzonden: woensdag 17 februari 2016 20:32
Aan: Retouren Megekko
Onderwerp: Re: Je retour verzoek is geaccepteerd

Hallo,

Ik heb nog een klein vraagje. Mijn PSU maakt namelijk niet altijd dat geluid, ik weet ook niet of het verder schadelijk is. Wat gebeurt er als ik de PSU opstuur en het geluid word niet geconstateerd? En hoe snel krijg ik een nieuwe voeding retour als het geluid word gevonden?

Met vriendelijke groet,

Boris ***

[quote]
Goed om te horen! Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik zal vandaag een geluidsopname maken.
monofear schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:42:
Heb dit ook gehad met een seasonic voeding, bij mij was het coil whine. Terug gestuurd en mijn geld terug gekregen. Dit valt binnen de garantie/
Coil whine is het denk ik niet, maar goed om te horen dat Megekko niet moeilijk is hiermee.
JEROENrgfgf schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 00:51:
Heb pas geleden hetzelfde meegemaakt met een Seasonic S12II 520W. Retour aanvraag gedaan bij Megekko, probleem werd ook daar geconstateerd en had binnen 3 dagen een nieuwe voeding.
Mooi om te horen.

Even in het algemeen:

Nu begin ik te twijfelen, of het wel de fan is :/. Want ik heb een actieve fan, wat inhoudt dat hij vrijwel altijd draait (verbeter me als dit niet waar is). Nu doe ik niets anders dan browsen (met een paar programma's open). Wat zou het verder nog kunnen zijn, naast de fan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 15:40

stuffer

Ondertietel

4 weken geleden hier exact hetzelfde met de zelfde voeding.

Fan zat los wat bij mij het tikkende geluid veroorzaakte.

RMA aangemaakt, opgestuurd naar andere webwinkel en 3 dagen later kreeg ik te horen dat de fanbladen beschadigd waren.

Wat uiteindelijk is uitgemond in een e-mail discussie of dat wel of niet onder garantie valt. Blijkbaar heeft dit type voeding daar vaker last van.

Webwinkel is nu met seasonic verder aan het uitzoeken over hoe en wat.

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
stuffer schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:38:
4 weken geleden hier exact hetzelfde met de zelfde voeding.

Fan zat los wat bij mij het tikkende geluid veroorzaakte.

RMA aangemaakt, opgestuurd naar andere webwinkel en 3 dagen later kreeg ik te horen dat de fanbladen beschadigd waren.

Wat uiteindelijk is uitgemond in een e-mail discussie of dat wel of niet onder garantie valt. Blijkbaar heeft dit type voeding daar vaker last van.

Webwinkel is nu met seasonic verder aan het uitzoeken over hoe en wat.
Ahh verdorie. Terwijl de interne componenten op het bord juist zo goed zijn.

Ik heb die voeding destijds voor 67 euro gekocht! Moet ik dan m'n geld anders terugvragen en een andere kopen die niet deze problemen heeft, en beter is? Mits het zo is dat het niet iets is wat tegen de fan aan komt. Als de fan beschadigd is, laat ik hem vervangen, of, als het kan, m'n geld terug vragen voor een andere voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer

stuffer

Ondertietel

Dit type heeft trouwens 5 jaar garantie zoals hierboven ook al is genoemd. Ik ging uit van 2 jarig termijn maar op de seasonic website staat het model als 5 jaar.

Ik heb het via de webshop geprobeerd wat niet in een fijne discussie is uitgelopen. Dus ik zal als je dat doet eerst reviews lezen over de aftersales daar waar jij hem hebt gekocht. Anders kan je ook nog je garantie claimen via seasonic zelf: https://seasonic.com/online-rma/?country_id=150

*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
stuffer schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:16:
Dit type heeft trouwens 5 jaar garantie zoals hierboven ook al is genoemd. Ik ging uit van 2 jarig termijn maar op de seasonic website staat het model als 5 jaar.

Ik heb het via de webshop geprobeerd wat niet in een fijne discussie is uitgelopen. Dus ik zal als je dat doet eerst reviews lezen over de aftersales daar waar jij hem hebt gekocht. Anders kan je ook nog je garantie claimen via seasonic zelf: https://seasonic.com/online-rma/?country_id=150
Die garantie is alleen via Seasonic zelf. Bij Megekko heb ik 60 maanden garantie op die voeding. Dus dan ga ik toch liever voor Megekko denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer

stuffer

Ondertietel

Als je de voeding hebt ge-demonteerd zou je voor mij eens naar jou fanbladen willen kijken of die beschadigingen hebben?

Als dat zo is nl kan ik misschien daarbij kracht aan mijn garantieclaim toevoegen.

*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
stuffer schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:06:
Als je de voeding hebt ge-demonteerd zou je voor mij eens naar jou fanbladen willen kijken of die beschadigingen hebben?

Als dat zo is nl kan ik misschien daarbij kracht aan mijn garantieclaim toevoegen.
Uhm, ja dat kan ja. Het geluid is nu minder hard lijkt het wel.

Ik heb zojuist een opname gemaakt na 30 minuten gamen @99% load van m'n videokaart. Dus ik denk wel dat dat voldoende is.

https://drive.google.com/...2c3hYcnc/view?usp=sharing

Het kan heel erg luid klinken, maar dat valt heel erg mee. Gister was het harder. Nu heb ik mijn telefoon tegen het 'gaas' van de voeding gehouden.

Ik kan 2 dingen doen:

Als het geen kwaad kan, er mee leven (want ik luister altijd naar muziek als m'n pc aan staat via boxen, of ik game, dus dan hoor ik het toch niet).
Het kan kwaad en is schadelijk, of het is niet de fan maar iets anders, dan laat ik hem vervangen.

Maar ja, daar kan ik dus alleen maar achter komen door de voeding open te schroeven zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floorcleaner
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 22:43
Een brutaal truckje dat ik wel eens gebruik (wanneer de voeding buiten garantie is) , is een schroevendraaier door de gaten steken en zo de fan een paar seconden blokkeren.

Kan je meteen horen of het daar vandaan komt of niet.

Wel met een goed ge-isoleerde schroevendraaier doen en niet te diep steken , want dan krijg je situaties die je niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer

stuffer

Ondertietel

Ik zou hem vervangen, als de fan net zoals bij mij tegen de binnenkant aanslaat met gevolg dat de fanbladen beschadigd raken, kan dat ten koste gaan van de warmte afvoer die wel nodig is.

*** NIKS ***

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-08 21:28
Ik zou het even doen zoals floorcleaner zegt, desnoods met een plastic lepeltje/rietje. Dan kun je dingen gaan uitsluiten.

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
floorcleaner schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:52:
Een brutaal truckje dat ik wel eens gebruik (wanneer de voeding buiten garantie is) , is een schroevendraaier door de gaten steken en zo de fan een paar seconden blokkeren.

Kan je meteen horen of het daar vandaan komt of niet.

Wel met een goed ge-isoleerde schroevendraaier doen en niet te diep steken , want dan krijg je situaties die je niet wil.
marquis schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 19:02:
Ik zou het even doen zoals floorcleaner zegt, desnoods met een plastic lepeltje/rietje. Dan kun je dingen gaan uitsluiten.
Ik heb nog garantie op mijn voeding, is dat wel zo slim? Maar ja, ik moet er vroeg op laat toch achter komen wat het is. En als ik het voorzichtig doe, komt dat wel goed denk ik. Bedankt voor jullie reactie. Ik ga dat binnenkort proberen en hou jullie op de hoogte via dit topic.
stuffer schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 18:01:
Ik zou hem vervangen, als de fan net zoals bij mij tegen de binnenkant aanslaat met gevolg dat de fanbladen beschadigd raken, kan dat ten koste gaan van de warmte afvoer die wel nodig is.
Ik ga eerst het een en ander uitsluiten. Bedankt voor je reactie.

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 27-08-2016 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Laatst online: 20-08 14:24
Ik heb mijn voeding destijds niet eens super goed van binnen bekeken laat staan uit elkaar gehaald. Het geluid wat uit mijn voeding kwam was onder een goede load (denk aan benchmarks) een stuk beter te horen en erg storend. Als ik jou was zou ik hem gewoon naar Megekko opsturen en van te voren even afspreken wat je doet. Ik kon kiezen voor mijn voeding omruilen of mijn geld terug krijgen voor een nieuw product.

Ik heb toen voor omruilen gekozen en die keuze is uitstekend bevallen. Ik heb nog nooit problemen gehad met de service van Megekko. Toen ik mijn PC wilde bouwen werd mijn behuizing kapot geleverd omdat de PostNL de doos waarschijnlijk een keer heeft laten stuiteren. Hier werd geen punt van gemaakt en ook toen netjes mijn geld terug gekregen. Als ik jou was zou ik het wel weten in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-08 21:28
Ik heb nog garantie op mijn voeding, is dat wel zo slim? Maar ja, ik moet er vroeg op laat toch achter komen wat het is. En als ik het voorzichtig doe, komt dat wel goed denk ik. Bedankt voor jullie reactie. Ik ga dat binnenkort proberen en hou jullie op de hoogte via dit topic.
Je fan kan daar goed tegen. Het is anders als je hem een kwartier klem zet, daar is je fan niet echt blij mee (en ook je voeding niet, die wordt dan niet gekoeld ;) )

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Toch even een update omdat jullie anders misschien denken "waar blijft hij nou met z'n update?"

Ik heb de afgelopen dagen af en toe gegamed, maar toen hoorde ik geen getik. Dus ik kon ook geen actie ondernemen.

Tevens ben ik er achtergekomen dat de fan van m'n PSU aan de onderkant zit :/. Daar kom ik dus niet zo 1,2,3 bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Nu net even gegamed. Nu klinkt hij een stuk harder dan voorgaande keren. Dus ik vertrouw het niet, en ben nu een mailtje schrijven naar Megekko (waar ik de voeding heb gekocht).

Het lijkt erop dat er iets gaat uitzetten ofzo. Want vorige keer dat ik het probleem had, was het ook een warme dag, en het is niet echt bepaald heerlijk koel in mijn kamer (zolder).

Wat denken jullie? Gewoon laten vervangen? Of zelf eerst actie ondernemen door de voeding eruit te halen en open te schroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Open maken zou ik sowieso niet doen, aangezien de garantie dan vervalt. Wel kun je proberen de computer even op zijn kant te leggen om te kijken of het geluid dan nog steeds aanwezig is.

Heb je de pricewatch: Corsair Obsidian 450D ?

Weet niet hoe makkelijk het stoffilter aan de onderkant is te verwijderen bij die case, maar mogelijk kun je dan ook meteen de fan even tegenhouden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2016 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:16:
Open maken zou ik sowieso niet doen, aangezien de garantie dan vervalt. Wel kun je proberen de computer even op zijn kant te leggen om te kijken of het geluid dan nog steeds aanwezig is.

Heb je de pricewatch: Corsair Obsidian 450D ?

Weet niet hoe makkelijk het stoffilter aan de onderkant is te verwijderen bij die case, maar mogelijk kun je dan ook meteen de fan even tegenhouden.
Die heb ik ja.

Ik heb mijn kabels nogal strak achter mijn bureau weg gewerkt, dus op z'n kant leggen gaat denk ik niet zo makkelijk, omdat dan alles kabels achter m'n pc heel strak zitten.

Nog wat anders: als ik een nieuwe voeding zou krijgen, zou dat denk ik dezelfde zijn. Maar dan heb ik dus het probleem opnieuw na 1 jaar toch? Of was het een fabrieksfout die inmiddels is opgelost? Of zou ik dan een hele andere voeding krijgen omdat ze niet meer verkocht worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ja was meer gewoon om te testen, want dalijk gebruikt de webshop een testbench waar de voeding op de zijkant ligt en daardoor zeggen dat ze er geen problemen mee hebben, maar dat zou je dan bij de RMA kunnen vermelden natuurlijk. Misschien krijg je er wel een pricewatch: Seasonic G-series 450 watt voor terug, aangezien je huidige inderdaad niet meer wordt verkocht.

Heb verder niet veel ervaring met specifiek deze voedingen met betrekking tot productiefouten, waarschijnlijk kan -The_Mask- je er wel meer over vertellen.

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Heb de voeding woensdag verzonden naar Megekko. Mijn RMA werd dan ook direct geaccepteerd. Heb tot op heden helaas nog niets vernomen van Megekko. Had na maximaal 2 dagen toch wel een e-mail verwacht met de stand van zaken. Zal wel maandag worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stuffer

stuffer

Ondertietel

Anonymoussaurus schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:05:
Heb de voeding woensdag verzonden naar Megekko. Mijn RMA werd dan ook direct geaccepteerd. Heb tot op heden helaas nog niets vernomen van Megekko. Had na maximaal 2 dagen toch wel een e-mail verwacht met de stand van zaken. Zal wel maandag worden.
Mijn RMAperikelen zijn in de tussentijd afgerond. Voeding is ter beoordeling naar seasonic verstuurd en heb ondertussen een pricewatch: Seasonic G-series 450 watt er voor terug.

*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Zo. Het een en ander heen en weer gemaild met Megekko. Wat niet zo netjes was is dat zij mij op de hoogte zouden houden over hoe of wat, want daar had ik om gevraagd. Ik had woensdag mijn voeding opgestuurd. Helaas heb ik niets meer gehoord, dus heb ik zelf maar gemaild. Het geld 68,95 (aankoopbedrag) wordt gestort op m'n rekening. Hiervan ga ik de pricewatch: Corsair CX450M kopen. Goeie service van Megekko, maar de communicatie had beter mogen zijn naar mijn mening. Want als je 5 dagen niets hoort, dan is dat nogal raar. Helemaal als meneer heeft gezegd "je hebt binnen 2 dagen een voeding". Dat bleek niet zo te zijn, maar laat het op z'n minst dan even weten.

Pagina: 1