Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 668727

Topicstarter
Sinds kort ontving ik een update voor mijn note 4. Sinds deze update is de telefoon een eigen leven gaan leiden, start van zich zelf op , loopt constant vast waardoor de telefoon niet meer werkbaar is dagelijks gebruik.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben en hoe hebben jullie het opgelost.

Zou het flashen van een andere rom een uitkomst bieden. Ik heb dit in het verleden , met mijn eerste galaxy 2 een paar keer gedaan, enkel heb ik geen ervaring meer in. Ik ga ervan uit dat dit via Odin moet gebeuren, maar welke rom 's zijn aan te raden

Alvast bedankt,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:24
Het zelfde probleem hier, ook als ik muziek luister gaat het ineens kraken en dan loopt de telefoon ook helemaal vast.

Ik heb het probleem nog niet verholpen dus ik hoor ook graag een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34124

Stock rom android 6.0.1 van Sammobile PHN versie geeft hier geen enkel probleem.
Factory reset doen eerst alles ff wissen cache etc...
Daarna via Odin een officele Rom flashen.
Costum kan ook maar meestal eerder last van battery drains.
http://www.sammobile.com/...S1DPH1_N910FPHN1DPE1_PHN/

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 34124 op 26-08-2016 19:16 . Reden: URL. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb ondertussen al verschillende keren een factory reset gedaan en helpt niet . Kan ik ergens een handleiding vinden hoe ik via odin een officiële rom kan flashen in het nederlands

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Klik in die eerder gegeven link op download, staat bij hoe te installeren

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb deze gedownload en geinstalleerd maar probleem is niet opgelost. Ik ga een andere rom flashen , alleen weet ik niet zo goed meer hoe ik het moet doen.Eerst dien ik root toegang te krijgen , maar hoe doe ik dit en welke roms kan je aanbevelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34124

Root toegang is niet nodig voor Sammobile officiële roms.

-Je download Odin 3.10
-pakt de rom van Sammobile uit met winrar.
-zet je Note in download mode (volumeknop naar beneden+home en power tegelijk ingedrukt houden) en dan 1x volume naar beneden drukken.
-Dan open je Odin (als admin) en plug je je Note 4 aan je pc/laptop.
-Dan kies je PDA en blader je naar de Rom file.
-flashen maar....
Succes en anders biedt YouTube genoeg voorbeelden.
Pagina: 1