Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een active Java developer maar vind het leuk om van tijd-tot-tijd een aantal games te spelen. Over het algemeen develop ik op een 26 inch 4K monitor dus het zou tof zijn als de games daar ook op zouden kunnen draaien.
Niks super bijzonders:
- TF2
- Elite Dangerous
- Bioshock Infinite
- Hele lading aan arcade games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen vast budget maar zoek wel bang for buck.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb mijn peripherals al (monitor is DP,HDMI en VGA). Bekabelde netwerkverbinding dus geen bijzonderheden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek vooral day-to-day performance een stabiliteit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Erg fan van Corsair door goede ervaringen met klantenservice. Verder goede ervaringen met Samsung ssds.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compact, stil en strak (mooi).
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Misschien hebben jullie nog ervaringen of suggesties van componenten die goede upgrades zijn (om misschien downgrades om geld te besparen).
Belangrijk! Ik zou graag op linux willen draaien. Geen must maar wel heel gewenst
Huidige Lijst:
Ik ben een active Java developer maar vind het leuk om van tijd-tot-tijd een aantal games te spelen. Over het algemeen develop ik op een 26 inch 4K monitor dus het zou tof zijn als de games daar ook op zouden kunnen draaien.
Niks super bijzonders:
- TF2
- Elite Dangerous
- Bioshock Infinite
- Hele lading aan arcade games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen vast budget maar zoek wel bang for buck.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb mijn peripherals al (monitor is DP,HDMI en VGA). Bekabelde netwerkverbinding dus geen bijzonderheden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek vooral day-to-day performance een stabiliteit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Erg fan van Corsair door goede ervaringen met klantenservice. Verder goede ervaringen met Samsung ssds.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compact, stil en strak (mooi).
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Misschien hebben jullie nog ervaringen of suggesties van componenten die goede upgrades zijn (om misschien downgrades om geld te besparen).
Belangrijk! Ik zou graag op linux willen draaien. Geen must maar wel heel gewenst
Huidige Lijst:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,- | € 198,- |
1 | Asus B150M PRO GAMING | € 85,95 | € 85,95 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 338,80 | € 338,80 |
1 | Corsair Carbide Air 240 Zwart | € 83,01 | € 83,01 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R | € 76,90 | € 76,90 |
1 | Corsair RM550x | € 94,50 | € 94,50 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 154,90 | € 154,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.032,06 |