-
[ Voor 99% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 14:48 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 14:48 ]
[ Voor 19% gewijzigd door LocK_Out op 27-08-2016 03:14 ]
Dat moet je me nu toch eens uit gaan leggen. Als ik op die machine een eigen, van legale licentie voorziene versie, van Windows '95 wil gaan draaien dan vervalt de garantie op de hardware volgens jou?LocK_Out schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 03:11:
Hoezo vind je W10 niet handig? Na de laatste updates is er amper verschil meer met W7.
Naast het "Easy access" menu van W10, kan je met een rechter muisklik op het windows logo bij alle oude W7 menu's komen.
De kans dat W7 installeren je meer kopzorgen dan profijt op gaat leveren is groot.
Tevens W7 installeren = Vervallen van garantie. Ze geven je gewoonweg geen support meer omdat je zelf aan het OS hebt lopen klooien.
[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 27-08-2016 04:16 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Rare overeenkomsten welke jij aan gaat, dan. Ik schaf regelmatig (véél) nieuwe laptops aan met nú zelfs nog een Windows 7 Pro OEM installatie welke daarna van een Windows 10 Enterprise Image voorzien worden. Je denkt toch niet dat Dell/HP/Lenovo gaat verlangen dat die machientjes terug gezet worden naar het OS wat er op de sticker staat bij een storing?johnkeates schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 04:27:
De garantie gaat niet veranderen, maar voor dat je service krijgt moet je hem in de staat inleveren waarin je hem gekocht hebt. Het eerste wat je van support te horen krijgt is dan ook: installeer eerst maar eens wat er op zat, dan kijken we verder.
Wat de Windows 10 key betreft: die kan je met een key viewer zien. Noteren kan geen kwaad lijkt me.
[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 27-08-2016 04:50 ]
Enige wat ik gemerkt heb met Asus, Acer, Lenovo en HP (Andere merken niet) is dat ze eerst vragen of het probleem ook met Windows 10 op treed. Daarna was het antwoord, test eerst met Windows 10. Maar garantie vervalt niet.wimmel_1 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 04:38:
[...]
Rare overeenkomsten welke jij aan gaat, dan. Ik schaf regelmatig (véél) nieuwe laptops aan met nú zelfs nog een Windows 7 Pro OEM installatie welke daarna van een Windows 10 Enterprise Image voorzien worden. Je denkt toch niet dat Dell/HP/Lenovo gaat verlangen dat die machientjes terug gezet worden naar het OS wat er op de sticker staat bij een storing?
Om de huidige key uit te lezen heb je overigens geen "gratis" gedownloade tool nodig waarmee ik weet niet wat nog meer mee uit gelezen wordt, die key is met een simpel stukje VB Script ook gewoon uit te lezen. Je hebt er alleen (TERECHT) niet veel meer aan als het een key is welke van een Enterprise KMS server komt óf in het UEFI van de machine is opgenomen en je 'm elders wil gebruiken.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Ik kan het "erger" vertellen: Machines welke op Windows 8 (niet 8.1) draaien worden gewoon qua OS NIET meer supported sinds Februari dit jaar. Die ".1" maakt een wéreld van verschil aangaande de drivers voor o.a. de Intel GMA én chipset, maar ook voor het Windows subsystemWim-Bart schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 05:00:
[...]
Enige wat ik gemerkt heb met Asus, Acer, Lenovo en HP (Andere merken niet) is dat ze eerst vragen of het probleem ook met Windows 10 op treed. Daarna was het antwoord, test eerst met Windows 10. Maar garantie vervalt niet.
Overigens, wanneer het een heel recente Intel betreft en er is geen Windows 7 support dan wens ik je succes met installeren van Windows 7.
Denk je nou echt dat Murtown in deze context een Windows 10 Enterprise image op z'n laptop gaat zetten?wimmel_1 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 04:38:
[...]
Rare overeenkomsten welke jij aan gaat, dan. Ik schaf regelmatig (véél) nieuwe laptops aan met nú zelfs nog een Windows 7 Pro OEM installatie welke daarna van een Windows 10 Enterprise Image voorzien worden. Je denkt toch niet dat Dell/HP/Lenovo gaat verlangen dat die machientjes terug gezet worden naar het OS wat er op de sticker staat bij een storing?
Om de huidige key uit te lezen heb je overigens geen "gratis" gedownloade tool nodig waarmee ik weet niet wat nog meer mee uit gelezen wordt, die key is met een simpel stukje VB Script ook gewoon uit te lezen. Je hebt er alleen (TERECHT) niet veel meer aan als het een key is welke van een Enterprise KMS server komt óf in het UEFI van de machine is opgenomen en je 'm elders wil gebruiken.
[ Voor 0% gewijzigd door Dirk op 24-08-2021 23:39 . Reden: Nickchange ]
Zó moeilijk is het allemaal niet......johnkeates schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 05:34:
[...]
Denk je nou echt dat Murtown in deze context een Windows 10 Enterprise image op z'n laptop gaat zetten?
Hij is een consument, die een consumenten OS heeft, op consumenten hardware, met consumenten customer support. Ik kan ook altijd wel iets verzinnen om te shitposten, maar daar helpen we niemand mee.
Wat je 'scriptje' betreft: als jij Murtown aan de hand wil nemen voor een stuk je vbs op een OS wat hij daarna toch gaat wissen: be my guest.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| Set WshShell = CreateObject("WScript.Shell") MsgBox ConvertToKey(WshShell.RegRead("HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\DigitalProductId")) Function ConvertToKey(Key) Const KeyOffset = 52 i = 28 Chars = "BCDFGHJKMPQRTVWXY2346789" Do Cur = 0 x = 14 Do Cur = Cur * 256 Cur = Key(x + KeyOffset) + Cur Key(x + KeyOffset) = (Cur \ 24) And 255 Cur = Cur Mod 24 x = x -1 Loop While x >= 0 i = i -1 KeyOutput = Mid(Chars, Cur + 1, 1) & KeyOutput If (((29 - i) Mod 6) = 0) And (i <> -1) Then i = i -1 KeyOutput = "-" & KeyOutput End If Loop While i >= 0 ConvertToKey = KeyOutput End Function |
[ Voor 0% gewijzigd door Dirk op 24-08-2021 23:45 . Reden: Nickchange ]
Dat hoef je mij niet te vertellenwimmel_1 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 05:42:
[...]
Zó moeilijk is het allemaal niet......
VBScript:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 Set WshShell = CreateObject("WScript.Shell") MsgBox ConvertToKey(WshShell.RegRead("HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\DigitalProductId")) Function ConvertToKey(Key) Const KeyOffset = 52 i = 28 Chars = "BCDFGHJKMPQRTVWXY2346789" Do Cur = 0 x = 14 Do Cur = Cur * 256 Cur = Key(x + KeyOffset) + Cur Key(x + KeyOffset) = (Cur \ 24) And 255 Cur = Cur Mod 24 x = x -1 Loop While x >= 0 i = i -1 KeyOutput = Mid(Chars, Cur + 1, 1) & KeyOutput If (((29 - i) Mod 6) = 0) And (i <> -1) Then i = i -1 KeyOutput = "-" & KeyOutput End If Loop While i >= 0 ConvertToKey = KeyOutput End Function
Sla dat even als .vbs op op je desktop, dubbelklik, en ..... Je hebt je huidige key.
Als je wil weten wát er exact gebeurd in die paar regels (plain text) code........ LÉÉS de code
[ Voor 0% gewijzigd door Dirk op 24-08-2021 23:45 . Reden: Nickchange ]
Als je laptop geleverd is met Windows 10 dan zal de key in de UEFI staan. Je hoeft dus niets op te zoeken of te bewaren. Zodra je Windows 10 gaat installeren zal die de UEFI uitlezen en meteen de key gebruiken. Dit werkt al zo sinds Windows 8.Murtown schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 17:53:
Aangezien hier al Windows 10 op geinstalleerd staat, moet ik voor ik ga formatteren en windows 7 erop zet de code of dergelijke van windows 10 bewaren, en kan ik deze ook ergens op de pc terugvinden?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Het staat ook als waarschuwing op de productpagina van deze laptop:prutser001 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:32:
Waarschijnlijk al gezegt maar het grootste probleem met de huidige laptops downgraden van 10 naar 7 zijn de drivers. Helaas heb ik hier weinig goede ervaringen mee, zeker laptops die echt alleen W10 als optie geven.
Of het ook daadwerkelijk problemen geeft weet ik niet.Het volgende geldt voor HP systemen met Intel 6e generatie en andere toekomstige processors op systemen met Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 of Windows 10 Pro-systemen waarop een downgrade is uitgevoerd naar Windows 7 Professional, Windows 8 Pro of Windows 8.1: Het gebruik van deze versie van Windows met de processor of chipsets in dit systeem wordt slechts beperkt ondersteund door Microsoft. Raadpleeg voor meer informatie over ondersteuning door Microsoft de Microsoft Support Lifecycle FAQ op https://support.microsoft.com/lifecycle.
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 27-08-2016 11:38 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat ja. Installeer op Win10 de Classic Shell (http://www.classicshell.net) en de startbalk is weer gelijk.MrMadChemist schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:19:
Misschien een rare out-of-the-box oplossing, maar kun je met een bepaald programma niet de windows 7 look op windows 10 plakken? (aannemende dat de GUI het probleem is.)
Scheelt weer geld voor de aankoop van een licentie, het gedoe met installeren, het gedoe met eventuele support etc.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[ Voor 100% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 14:48 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
[ Voor 19% gewijzigd door Umbrah op 27-08-2016 12:47 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Dirk op 24-08-2021 23:46 . Reden: Nickchange ]
- Apps kan je uninstallen.Murtown schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:28:
Waar het mij vooral om te doen was, dat er op windows 10 apps stonden geinstalleerd en ik had online gelezen dat dit na een tijdje de pc alleen maar langzamer ging maken. Ook de meeste apps en programma's die er op staan heb ik waarschijnlijk helemaal niet eens nodig.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Op basis van dat dik gedrukte basseer je dit topic?Murtown schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:28:
Hallo,
Waar het mij vooral om te doen was, dat er op windows 10 apps stonden geinstalleerd en ik had online gelezen dat dit na een tijdje de pc alleen maar langzamer ging maken. Ook de meeste apps en programma's die er op staan heb ik waarschijnlijk helemaal niet eens nodig.
Dat ik het startmenu kon veranderen naar die van windows 7 had ik al gezien, maar werkt dit ook voor andere vensters zoals bijv. configuratiescherm?
[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 27-08-2016 13:38 ]
Persoonlijk denk ik niet dat apps de PC veel trager maken. Elke PC wordt trager, en bij de pc's die ik beheer doe ik meestal elke 2 of 3 jaar een schone installatie, afhankelijk van de situatie. Na een schone installatie zijn alle softwarematige vertragende problemen opgelost, en zou hij (bijna) weer zo snel moeten zijn als bij aankoop.Murtown schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:28:
Hallo,
Dat ik het startmenu kon veranderen naar die van windows 7 had ik al gezien, maar werkt dit ook voor andere vensters zoals bijv. configuratiescherm?
Ik weet wel dat sinds de jubileum-upgrade (is sinds kort beschikbaar) dat is veranderd. Misschien dat als je die update uitvoert, je de optie wel hebt.Murtown schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:00:
hallo,
opzich vind ik windows 10 ook wel fijn hoor,
het is vast alleen nog even wennen, had alleen van te voren dus gelezen over de verschillen van windows 10 en windows 7 en bij de comments werd nogal negatief gepraat over windows 10, dat er veel onnodige apps op zoude staan, dan windows 10 al je acties in de gaten hield (spy) en dat het niet veel sneller was.
het is gewoon zo dat ik jaren windows 7 gewend ben, maar denk dat ik wel aan windows 10 kan wennen.
ik zit nu alleen nog met het probleem van het start menu.
bij mij staat de optie: Use the Start menu instead of the Start screen, er niet.
heb nu wel al veel dingen opgeruimd en ziet er netjes uit, maar zou graag onder gebruiker naam wat snelkoppelingen willen neerzetten van chrome, word, rekenmachine, kladblok etc. maar dit kan dus niet, ik kan alleen instellen van most used, maar kan die balk zelf niet vullen. Als ik een icoontje vastmaak aan starmenu, dan slaat die hem op aan die kolom rechts en niet links onder gebruiker en afsluiten en dergelijke.
iemand een tip hiervoor?
[ Voor 35% gewijzigd door MrMadChemist op 27-08-2016 15:09 ]
Het oude configuratiescherm is er nog wel, maar veel functies zijn overgegaan naar de instellingen app. Bijvoorbeeld Windows update, een deel van accounts, beeldscherminstellingen. Ik denk dat microsoft langzaamaan alles over gaat brengen totdat het configuratiescherm niet meer nodig is.Murtown schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:19:
ja true,
en met dat configuratiescherm
rechtermuisknop op start, dan configuratiescherm geeft volgens mij al zowat precies hetzelfde.
denk dat het inderdaad gewoon even wennen is, had beter niet de haat over windows 10 van win7 fanboys kunnen lezen
Mooi, dan is er dus eigenlijk geen reden om de hel te betreden genaamd W7 op W10 hardware proberen te laten werken.Murtown schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:00:
opzich vind ik windows 10 ook wel fijn hoor,
Die 'apps' kan je verwijderen, als het niet via de normale weg kan (rmb op item in start menu > Verwijderen) dan kan het wel via PowerShell. Genoeg te vinden op 't web hierover.het is vast alleen nog even wennen, had alleen van te voren dus gelezen over de verschillen van windows 10 en windows 7 en bij de comments werd nogal negatief gepraat over windows 10, dat er veel onnodige apps op zoude staan, dan windows 10 al je acties in de gaten hield (spy) en dat het niet veel sneller was.
Die optie is al een tijd geleden hernoemt naar 'use fullscreen menu'. Heb nu even geen VM bij de hand om de plek voor die optie te geven voor je.ik zit nu alleen nog met het probleem van het start menu.
bij mij staat de optie: Use the Start menu instead of the Start screen, er niet.
De programma's die je vastpind aan het menu staan nu niet meer links, waardoor het menu steeds hoger en hoger wordt, maar rechts. Recente documenten heb je maar een paar van (de rest wordt weer 'vergeten'). Omdat je het menu niet alleen in hoogte, maar ook in breedte kan wijzigen (houd je muis maar eens op de rechterbovenhoek), zou het erg onlogisch zijn om je vastgemaakte programma's dus niet rechts te zetten. Je kan ze op die manier ook beter rangschikken. Denk aan een groep met "Internet", "Kantoor" en "Games".heb nu wel al veel dingen opgeruimd en ziet er netjes uit, maar zou graag onder gebruiker naam wat snelkoppelingen willen neerzetten van chrome, word, rekenmachine, kladblok etc. maar dit kan dus niet, ik kan alleen instellen van most used, maar kan die balk zelf niet vullen. Als ik een icoontje vastmaak aan starmenu, dan slaat die hem op aan die kolom rechts en niet links onder gebruiker en afsluiten en dergelijke.
iemand een tip hiervoor?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Of je koopt voor zo'n 5 euro Start10, een alternatief voor de standaard Explorer desktop. waarmee je niet alleen het start menu een "klassieke" uitstraling kunt geven:Hero of Time schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:08:
De programma's die je vastpind aan het menu staan nu niet meer links, waardoor het menu steeds hoger en hoger wordt, maar rechts. Recente documenten heb je maar een paar van (de rest wordt weer 'vergeten'). Omdat je het menu niet alleen in hoogte, maar ook in breedte kan wijzigen (houd je muis maar eens op de rechterbovenhoek), zou het erg onlogisch zijn om je vastgemaakte programma's dus niet rechts te zetten. Je kan ze op die manier ook beter rangschikken. Denk aan een groep met "Internet", "Kantoor" en "Games".
Wil je het menu echt omdraaien, dan kan je eens kijken of het werkt door Windows in RTL (right-to-left) indeling in te stellen. Alleen heeft dat veel grotere gevolgen dan alleen het start menu.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Anoniem: 319464
Dat zou inderdaad de aanschaf van een nieuwe licentie schelen, maar dan blijft TS alsnog zitten met een "verouderd" OS op een nieuwere laptop.Anoniem: 319464 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:25:
Geen oude laptop, of je defecte die op punt staat om weggegooid te worden. Dan die licentie gebruiken. Of als je werk nog windows 7 heeft even op de systeemkast kijken en die key gebruiken
Anoniem: 147126
Helemaal niet. Ik heb al vaak genoeg laptops teruggestuurd en altijd eerst de harddisk er uit gehaald en daar nog nooit klachten over gehad. Als er iets met het beeldscherm is wat moeten ze dan met de harddisk (of met mijn data?). Ik neem ook aan dat zo'n servicecenter ook gewoon schijf heeft met een soort 'default image' om softwareproblemen uit te sluiten.johnkeates schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 04:27:
De garantie gaat niet veranderen, maar voor dat je service krijgt moet je hem in de staat inleveren waarin je hem gekocht hebt. Het eerste wat je van support te horen krijgt is dan ook: installeer eerst maar eens wat er op zat, dan kijken we verder.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 28-08-2016 17:14 ]
Behalve dan dat installeren van Windows 7 een kluif wordt (misschien zelfs niet lukt) en dat waarschijnlijk bepaalde hardware functionaliteiten zullen missen.Anoniem: 147126 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 17:12:
Ik zou dus gewoon lekker Windows 7 op de laptop zettenEr is werkelijk geen enkele reden om Windows 10 te gebruiken.
Anoniem: 147126
Drivers kan misschien een probleem worden, maar tot nu toe is gewoon nog alles te vinden voor Windows 7. Over 4 jaar is over 4 jaar... Misschien is de laptop tegen die tijd al wel afgeschreven, en anders zit de Windows 10 code altijd nog in het UEFI ingebakken. Ik denk niet dat je de 'leeftijd' van Windows 7 ooit zult merken; Windows 10 kan helemaal niets wat Windows 7 niet kan (behalve, ehh, 'apps' draaien). Eigenlijk is DirectX 12 het enige dat je mist, en de meeste games zullen nog wel een tijdje met DX11 speelbaar blijven.CMD-Snake schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 17:27:
[...]
Behalve dan dat installeren van Windows 7 een kluif wordt (misschien zelfs niet lukt) en dat waarschijnlijk bepaalde hardware functionaliteiten zullen missen.
En over vier jaar zal je toch afscheid moeten nemen van 7. In de tussenliggende jaren zal je dan ook steeds meer de leeftijd van het OS gaan merken.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 28-08-2016 17:54 ]
Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn genoeg laptops die bepaalde hardware gewoon geen drivers voor W7 hebben. Zit je dan met een half werkende laptop.Anoniem: 147126 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 17:51:
[...]
Drivers kan misschien een probleem worden, maar tot nu toe is gewoon nog alles te vinden voor Windows 7.
Dat heeft hij toch ook gedaan? Jullie "W7 aanhangers" zijn gewoon bang voor verandering en verbetering. In plaats van om naar zijn werkelijke probleem/reden te luisteren, slaan jullie de plank mis en beginnen jullie gelijk met "je moet het doen, het is beter" blabla. Je bent bekent met de bandschommel vergelijking? Voor de zekerheid hier de uitleg:Anyway, het gaat weer hetzelfde Windows 10 vs 7 gezeik worden als altijd. Jammer dat de W10 fanbase de topicstarter nu blijkbaar al omgepraat hebben, wat eigenlijk offtopic was. Dat is toch iets wat hij voor zichzelf kan beslissen?
Dat je garantie verliest als je een OS installeert dat niet ondersteund wordt is niet zo'n gek idee hoor. Maar dat was de vraag die hij in de TS had gezet, terwijl later pas zijn echte vraag naar voren kwam. Zie daarvoor Murtown in "Nieuwe Laptop met Windows 10 naar Windows 7" en de opvolgende reactie Murtown in "Nieuwe Laptop met Windows 10 naar Windows 7" waar hij duidelijk door heeft waar de W7 aanhangers zoveel (ongegrond) over schreeuwen:Zijn vraag was: is het een probleem voor de hardware garantie om een ander OS te installeren dan dat standaard op de laptop staat. Nee, natuurlijk niet. Dat zou toch ook belachelijk zijn? Het idee van een PC is juist dat je ieder OS kan installeren wat je maar wil.
En die opmerking is een hele goede. Er is namelijk technisch niets mis met W10. Het is puur wennen, maar degene die dat niet kunnen brullen het hardst dat het alleen maar kut en klote is. Dat is gewoon niet waar. Naar W7 gaan met zeker een laptop waar W10 op wordt geleverd is heden ten dage eerder een slechte zet, dan een goede.denk dat het inderdaad gewoon even wennen is, had beter niet de haat over windows 10 van win7 fanboys kunnen lezen
De leeftijd ga je merken in de ondersteuning. Naarmate de einddatum van het OS nadert zullen softwaremakers Windows 7 steeds meer links laten liggen. Windows Vista geniet nog een klein tijdje support, maar Google stopt al met Vista ondersteuning voor Chrome. En wanneer heeft een OEM nog drivers uitgebracht voor Vista? Windows XP had daar ook last van in de laatste jaren. Vooral in de consumenten wereld laat men een OS vrij snel vallen. Windows 7 zal vooral tot 2020 dan nog ondersteund worden in de zakelijke markt, maar de consumenten markt zal zich nu steeds meer toeleggen op Windows 10. TS heeft een consumenten laptop.Anoniem: 147126 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 17:51:
Ik denk niet dat je de 'leeftijd' van Windows 7 ooit zult merken;
[ Voor 100% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 14:49 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 14:49 ]
Nog even over Onedrive, dat zit redelijk diep ingebakken in windows 10 (vergeleken met de skydrive tijd, dat je het los moest installeren). Persoonlijk gebruik ik het veel, en dan is het handig dat het zo ingebakken zit. Als je het niet gebruikt, zijn er volgens mij meerdere mogelijkheden om te disabelenMurtown schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:59:
Maar ik ben nu dus wel tevreden over windows 10, ik merk niet eens zo heel veel verschil met win10 en win7, staan nog een paar programma's op zoals onedrive die ik niet weet of ik die nodig heb, maar die zijn altijd snel en makkelijk zat disabled of verwijderen.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq