heeft er iemand ervaring met dit moederbord plus een amd thunderbird 1400 266 fbs.
Of heeft iemand hier een mening over ?
laat het weten.
Of heeft iemand hier een mening over ?
laat het weten.
Verwijderd
same here..Op woensdag 27 juni 2001 20:03 schreef kleinelievewolff het volgende:
Draait bij mij tot 150 fsb stabiel
Verwijderd
Verwijderd
ik ken een gozer en die heeft de gewone A7V moet zeggen dat die eigenlijk even goed is als de epox alleen dat de epox veel winst heeft door de KT133A chipset... de epox is overigens wel stukken stabieler en sneller... vergelijk hem met een a7v133 dan is hij iets slomer... en denk ik even stabiel.. maar hij is wel goed overteclocken!!Op donderdag 28 juni 2001 11:12 schreef BananeKoning het volgende:
jah ik zat te twijfelen tussen dit epox bord of een asus a7v133. Hoewel die wel een stukje duurder is, maar in asus we trust (ik iig)
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Verwijderd
verkopen die ook hardware?Op donderdag 28 juni 2001 11:51 schreef Xtremelead het volgende:
Ik moet nog naar Bruna....
Nee maar wel potloden.Op donderdag 28 juni 2001 12:04 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
verkopen die ook hardware?
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Verwijderd
waarom is dat jammer??? ik bedoel.. 1,5GB is toch al genoeg??Op donderdag 28 juni 2001 12:33 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
Het enige jammere aan dit mobo is het maximale aantal Ram...maar 1,5 GB en dat terwijl het 4 Dimm sloten heeft...als je daarnaar kijkt is ASUS weer koning (mijn goede vriend zijn ASUS P3V-4X kan maximaal 4 GB aan Ram aan met behulp van een BIOS upgrade)
Verwijderd