Vraag over kaartjes dat je via formule 1 website's koopt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraag aan de mensen die een kaartje via een website gehaald hebben. Als je je kaartjes via post krijgt krijg je dan ook een scan code via je mail of brief wat je met de kaartje en scan code binnen komt?
Of zijn de kaartjes genoeg om binnen te komen? Reden van deze vraag ik heb kaartjes gevonden via marktplaats maar ik had ook van iemand gehoord als je via een formule 1 website kaartjes haald dat je de kaartjes thuis gestuurd krijgt en vervolgens dat je op je email een scan code krijgt om binnen te komen met je kaartjes. zit daar een waarheid aan.

Graag bedankt voor jullie reacties

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 26-08-2016 13:41)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik denk dat de QR-code (de 'scan code') dezelfde code is als op jouw fysieke ticket, met de QR-code zou je dus ook binnen moeten kunnen komen.

EDIT nav hieronder:
Wellicht dat de QR-code de code in QR-formaat is ipv een barcode, bijvoorbeeld.

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 26-08-2016 13:45 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik denk dat de QR-code (de 'scan code') dezelfde code is als op jouw fysieke ticket, met de QR-code zou je dus ook binnen moeten kunnen komen.

EDIT nav hieronder:
Wellicht dat de QR-code de code in QR-formaat is ipv een barcode, bijvoorbeeld.

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 26-08-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op de ticket zit er geen QR code op. dus weet nu niet wat waar is. De verkoper zegt nee je kan met kaartjes gewoon naar binnen. dus ik weet het ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:32
Volgens mij is het verschillend per gp. Bij Spa zaten er nfc chips in de kaartjes geloof ik en dit jaar op de Red Bull ring was het gewoon een streepjescode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankje wel