Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hp omen 17 of iets vergelijkbaars?

Pagina: 1
Acties:

• peulkn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-11 09:46
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Windows. Gamen, games zoals gta v etc.
ik wil hem ook op mijn 4k tv aansluiten.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1500-2000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
2-3x per maand verlaat hij het huis.
Accuduur is niet belangrijk.
Gewicht ook niet zolang hij maar niet boven de 4kg uitkomt ofzo

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik sta eigenlijk voor alles open, zolang de bouwkwaliteit maar goed is.

Ik heb zelf al een hp omen 17inch gevonden.
Nu nog in de aanbieding voor 1800euro.
Met een i7-6700hq, een gtx1070 en 500gb pcie ssd. Hij ziet er verder qua uiterlijk goed uit.
http://store.hp.com/Nethe...d=Y5V02EA&opt=ABH&sel=NTB

Mijn vraag nu of dit een goede laptop is voor dit geld of zijn er betere alternatieven.

Gasloos | techneco loria 6004 | atlantic explorer 200fs | 5525wp ZZO 45° Twente

Verwijderd

Mooie prijs voor goede specs.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

De versie met 1060 is dan met korting 1620,-

Best een goeie deal voor de specs toch?! Vooral ivm de schermgrootte 17 inch.

Future proof. Wat denken jullie?
Is er tegen die tijd dat ie leverbaar is voor die prijs ook een 1060 laptop van een ander merk te verkrijgen denken jullie? Geen idee hoe het zit met koeling en levensduur van HP Omen laptops.. iemand meer ervaring met dit merk? Is ie stil onder heavy load etc?

Ik wil m graag gebruiken voor fotobewerking en nieuwe games op Ultra te spelen.

Levertijd is alleen pas over 15 tot 20 werkdagen.. ze hebben m dus nog niet op voorraad de 10xx laptops van HP.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 14:43
Vis open even een eigen topic. Je stelt nu vragen in een ander zijn topic.

@ts:
Prima laptop, bij mij staat er echter 2000 euro?
Nog niet veel geld voor een laptop met een 1070.
Hou er rekening mee dat die laptops pas net uit zijn en dat ze waarschijnlijk als ze goed verkrijgbaar zijn van diverse merken wel flink in prijs kunnen zakken nog.

• peulkn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-11 09:46
Ja weet ik, zag een kortingscode in een andere topic en die werkt.
Heb de laptop besteld ik zal wel even een review schrijven als ik hem binnen heb.

Gasloos | techneco loria 6004 | atlantic explorer 200fs | 5525wp ZZO 45° Twente