Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DJI voorziet gestabiliseerde handheld 4k-camera van optische

Pagina: 1
Acties:

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
DJI komt met een nieuwe versie de gestabiliseerde handheld camera Osmo.
Ik mis het woordje van tussen versie en de
In 1080p-resolutie is 7x zoom mogelijk, volgens DJI zonder kwaliteitsverlies
Deze zin loopt niet lekker (taaltechnisch zou hij vast kloppen).
Persoonlijk had ik er: In 1080p-resolutie is 7x zoom mogelijk zonder kwaliteitsverlies, aldus DJI.
Zenmuse 3
Het is de Z3.
24 of 25fps
en
30, 25 en 24fps
Ik mis de koppeltekens achter 24, 30 en 25.
te syncen
Dit is niet een Nederlands woord, echter wel populair om het te gebruiken. Graag afwegen of synchroniseren een beter woord is.

Daarnaast vind ik de titel een beetje vreemd gekozen. DJI komt gewoon met een vervanger van de Osmo, namelijk de Osmo+. Ik kan nergens uit de titel halen dat het hier gaat om een nieuwe camera.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
Outerspace schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:39:
[...]

Ik mis het woordje van tussen versie en de

[...]

Deze zin loopt niet lekker (taaltechnisch zou hij vast kloppen).
Persoonlijk had ik er: In 1080p-resolutie is 7x zoom mogelijk zonder kwaliteitsverlies, aldus DJI.

[...]

Het is de Z3.

[...]
en
[...]

Ik mis de koppeltekens achter 24, 30 en 25.

[...]

Dit is niet een Nederlands woord, echter wel populair om het te gebruiken. Graag afwegen of synchroniseren een beter woord is.

Daarnaast vind ik de titel een beetje vreemd gekozen. DJI komt gewoon met een vervanger van de Osmo, namelijk de Osmo+. Ik kan nergens uit de titel halen dat het hier gaat om een nieuwe camera.
Dank voor je uitgebreide feedback :)
Ik heb wat aanpassingen gemaakt.

Bij de samenstelling van 30, 25 en 24fps hoeft geen koppelteken, omdat het gaat om getallen en een symbool. Dat is iets anders dan een gewone samenstelling.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Xtuv schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:24:
[...]

Dank voor je uitgebreide feedback :)
Ik heb wat aanpassingen gemaakt.

Bij de samenstelling van 30, 25 en 24fps hoeft geen koppelteken, omdat het gaat om getallen en een symbool. Dat is iets anders dan een gewone samenstelling.
Geen probleem en bedankt voor de toelichting :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)