Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung Galaxy Note 7 Review

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor bezoekers van dark rooms is er goed nieuws; de scanner werkt nergens zo goed als in het donker. In het licht ging het echter vaak mis.
Zulke flauwe opmerkingen kun je maar beter in het ontbijtprogramma van Radio 10 maken, en daar vind ik ze ook al flauw.
De scanner van Synaptics werkt ongeveer even snel als die in de Nexus-telefoons van vorig jaar, maar hij haalt het niet bij de dringende snelheid van die van bijvoorbeeld de OnePlus 3.
Wat is dringende snelheid? Ik zie de laatste tijd vaker dat er tegen heug en meug synoniemen worden gezocht die sommige passages erg gekunsteld doen overkomen.

Zie ook de berichtgeving over de Airlander 10, daar voegt het ook niets toe (op beide fronten).

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Ik zie de laatste tijd vaker dat er tegen heug en meug synoniemen worden gezocht die sommige passages erg gekunsteld doen overkomen.
Tegen heug en meug? Integendeel, deze manier van schrijven is mijn natuurlijke manier van schrijven; ik heb altijd zo geschreven totdat ik voor Tweakers nieuwsberichten ging maken - daar kan dat echt niet, omdat die stijl daarvoor te zakelijk is. Het vinden van beelden en synoniemen is onderdeel van de manier waarop ik schrijf en denk. Het hoort bij mij, als knoflooksaus bij shoarma. En, net zoals je shoarma prima zonder knoflooksaus kunt eten en sommige mensen dat ook willen, kan ik ook schrijven zonder het taalgebruik waar jij je over beklaagt. Voor veel mensen blijkt het echter ook juist een toevoeging; ze vinden een lang verhaal als deze review daardoor leuker om te lezen. Het maakt een stukje makkelijker te behappen :)

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 09:01
Een andere wijziging zit in de usb-poort. Waar Samsung bij de S5 en Note 4 een usb 3.0-poort gebruikte, ging het sindsdien terug naar het gebruikelijke micro-usb.
De Note 4 had juist weer een USB 2.0. Dat was een downgrade van de Note 3 die wel USB 3.0 had.

Kan je in de grafieken e.d. ook de Note 4 zetten? Dat is immers zijn voorganger in de Benelux.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Topicstarter
arnoudwokke schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:42:
Voor veel mensen blijkt het echter ook juist een toevoeging; ze vinden een lang verhaal als deze review daardoor leuker om te lezen. Het maakt een stukje makkelijker te behappen :)
Duidelijk standpunt, bedankt voor je toelichting.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
De Note 4 had juist weer een USB 2.0. Dat was een downgrade van de Note 3 die wel USB 3.0 had.
Je hebt gelijk, dat was de Note 3 idd. Thanks!
Kan je in de grafieken e.d. ook de Note 4 zetten? Dat is immers zijn voorganger in de Benelux.
Yup, gedaan. Waar er resultaten zijn van de Note 4, staan ze erbij :)

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 09:01
Wellicht is het eens een leuk artikel om van Note 1 >>> Note 7 te gaan zoals ooit het Samsung Sx artikel vorig jaar ergens. :)

Edit
Zo te zien is de Note4 nog steeds de betere keuze. :+ Jammer dat ie gelijk overal uit de winkels verdwenen is na introductie van de N7

[ Voor 36% gewijzigd door Señor Sjon op 26-08-2016 11:36 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1