Hallo,
Ik heb sinds gister een nieuwe build bestaande uit:
Desalniettemin blijft mijn cpu als ik niets doe rond de 35c-40c hangen. Zodra ik WoW ga doen spiked 'ie even naar de 55-60c voor een seconde om vervolgens te stabiliseren rond de 45-50c (eerder rond de 50 dan de 45).
Ik vraag mij af of dit soort temperaturen normaal zijn voor een systeem wat toch geheel stock draait mét waterkoeling.
Overigens nog een vraag; hoe kan het dat zodra ik 1 Chrome venster open, de cpu spiked naar 70c voor 1 seconde om vervolgens weer terug te zakken naar 45c? Ligt dat aan Chrome?
Alvast dank voor antwoord!
Ik heb sinds gister een nieuwe build bestaande uit:
- Intel 6700 die stock draait op 3.4ghz
- Asus Z170 gaming
- EVGA 1080GTX FTW (ook stock)
- 32GB Avexir DDR4 ram @ 3000mhz
- Kraken X61 waterkoeling met fans onderop de radiator bovenin de kast gemonteerd die de lucht naar buiten blazen
- NZXT H440 kast
- Corsair Fan AF140 achter in de kast die ook lucht naar buiten blaast
- 3x Noctua NF-F12 aan de voorkant van de kast die lucht naar binnen blazen
- 3 schermen aangesloten waarvan 1 4K, 1 2K en 1 1080p
Desalniettemin blijft mijn cpu als ik niets doe rond de 35c-40c hangen. Zodra ik WoW ga doen spiked 'ie even naar de 55-60c voor een seconde om vervolgens te stabiliseren rond de 45-50c (eerder rond de 50 dan de 45).
Ik vraag mij af of dit soort temperaturen normaal zijn voor een systeem wat toch geheel stock draait mét waterkoeling.
Overigens nog een vraag; hoe kan het dat zodra ik 1 Chrome venster open, de cpu spiked naar 70c voor 1 seconde om vervolgens weer terug te zakken naar 45c? Ligt dat aan Chrome?
Alvast dank voor antwoord!
Tesla M3LR '21