Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

'.actie' periodes op de frontpage

Pagina: 1
Acties:

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:37
Afgelopen maandag is de "back2cool .actie" van start gegaan op Tweakers.net.

Netals bij voorgaande acties die meerdere dagen duren, en waar er feitelijk iedere dag een nieuwe actie is, mis ik ook deze keer weer de 'vervolgdagen'.

Zo zag ik maandag, de begindag, dus wel de actie tussen de nieuwsberichten staan (ik heb de geäggregeerde view aan staan), maar de volgende dagen zijn heel moeilijk te vinden en zie ik sowieso niet 'automatisch' voorbij komen.

Ik ben een abonnee, dus reclamebanners e.d. staan uit.

Misschien is het een heel simpele instelling hoor, maar klopt het dat vervolgdagen bij acties niet meer gepost worden als nieuwsbericht?

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Bart Zoetmulder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-10 08:41
Tnx voor je reactie en mooi dat je interesse hebt in de acties. We zijn er trots op dat weer zoveel mooie acties hebben verzameld!

Het is inderdaad zo dat we maar 1x in de nieuwslisting aangeven dat we 12 dagen lang toffe acties hebben. Verdere promotie van deze acties gaat idd via banners.

Je kunt een aantal dingen doen:

Advertentie vinkje (tijdelijk) aanzetten
Even uitloggen als abo ('ctrl shift n')
Of ga naar tweakers.net/acties

Succes!
eymey schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:28:
Afgelopen maandag is de "back2cool .actie" van start gegaan op Tweakers.net.

Netals bij voorgaande acties die meerdere dagen duren, en waar er feitelijk iedere dag een nieuwe actie is, mis ik ook deze keer weer de 'vervolgdagen'.

Zo zag ik maandag, de begindag, dus wel de actie tussen de nieuwsberichten staan (ik heb de geäggregeerde view aan staan), maar de volgende dagen zijn heel moeilijk te vinden en zie ik sowieso niet 'automatisch' voorbij komen.

Ik ben een abonnee, dus reclamebanners e.d. staan uit.

Misschien is het een heel simpele instelling hoor, maar klopt het dat vervolgdagen bij acties niet meer gepost worden als nieuwsbericht?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik zie hier ook niets op de FP tussen de berichten, bijv. https://tweakers.net/advertorials/back2coolNL05/
Die zie ik echter wel in de tracker.

En ik heb geen abo.

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 26-08-2016 10:36 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• eymey
Ah.... tweakers.net/acties is top!

Thanks voor de snelle reactie :). Hier kan ik wel mee uit de voeten.

Wel hoop ik dat jullie in een toekomstige release ook nog een keer de optie geven om, net als met nieuws, reviews, etc. ook een blokje "acties" op de custom frontpage op te nemen :)

edit: Ik zie onder "meer" nu trouwens ook de link naar "Acties" staan 8)7. Had ik zelf toch ook nog net wat beter moeten zoeken :P

[ Voor 18% gewijzigd door eymey op 26-08-2016 10:34 ]

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Bart Zoetmulder
Er zit een cap op de acties banners. Zou het kunnen dat je de max van 10 (per dag) heb bereikt?
Raven schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:32:
Ik zie hier ook niets op de FP tussen de berichten, bijv. https://tweakers.net/advertorials/back2coolNL05/
Die zie ik echter wel in de tracker.

En ik heb geen abo.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gezien de hoeveelheid tabs die ik heb geF5'd is die max allang gepasseerd :P

Maar dat verklaard niet waarom ie niet op de FP tussen de nieuwsberichten/reviews/video's staat, ik kan ook nergens een vinkje vinden om advertorials/.acties weer te geven.

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 26-08-2016 11:10 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:09
in de tracker instellingen kan je het tonen in de tracker? Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vuciCns.png

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• eymey
Ah ja.... de tracker op GoT aan de rechterkant ;).

Echter, die zie ik niet altijd (layout past zich dynamisch aan op schermbreedte / type device bij mij) en op GoT richt ik me toch voornamelijk op m'n bookmarks.

Het mooiste zou (voor mij) zijn om, bij je "layout" instellingen op de frontpage, ook ".Acties" aan te kunnen vinken. Net zoals .Plans en.Geek daar nu ook aangevinkt kunnen worden.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Puc van S. schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:18:
in de tracker instellingen kan je het tonen in de tracker? [afbeelding]
Ik had het niet over de tracker ;) Daarbij is er veel te weinig ruimte om die in beeld te laten.
Dit bedoelde ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/TweakersFPinstellingen.jpg
Bij artikeltypen ontbreekt wat...

[ Voor 26% gewijzigd door Raven op 26-08-2016 14:06 ]

Oscar Wilde

• Bart Zoetmulder
Ik neem deze mee richting product development, dank!
eymey schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:32:
Ah ja.... de tracker op GoT aan de rechterkant ;).

Echter, die zie ik niet altijd (layout past zich dynamisch aan op schermbreedte / type device bij mij) en op GoT richt ik me toch voornamelijk op m'n bookmarks.

Het mooiste zou (voor mij) zijn om, bij je "layout" instellingen op de frontpage, ook ".Acties" aan te kunnen vinken. Net zoals .Plans en.Geek daar nu ook aangevinkt kunnen worden.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

.Acties vallen technisch gewoon onder .plans, maar dan met een ander labeltje. Als je .plans hebt aangevinkt dan zie je .acties ook gewoon in de listing verschijnen.

In theorie zou je een .actie dagelijks kunnen laten terugkeren in de lijst op de frontpage door simpelweg de publiceringsdatum aan te passen. Dat kan handmatig. De vraag is echter of dat wel een wenselijke oplossing is.

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

crisp schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 17:23:
.Acties vallen technisch gewoon onder .plans, maar dan met een ander labeltje. Als je .plans hebt aangevinkt dan zie je .acties ook gewoon in de listing verschijnen.
Blijkbaar niet :P , zie plaatje stukje naar boven. .plan staat aangevinkt, maar geen .actie in de lijst. Wel in de tracker.

https://tweakers.net/advertorials/back2coolNL05/ bijv. dus, staat wel onder acties in de tracker.

[ Voor 58% gewijzigd door Raven op 26-08-2016 17:38 ]

Oscar Wilde

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 17:32:
[...]

Blijkbaar niet :P , zie plaatje stukje naar boven. .plan staat aangevinkt, maar geen .actie in de lijst. Wel in de tracker.

https://tweakers.net/advertorials/back2coolNL05/ bijv. dus, staat wel onder acties in de tracker.
De acties tracker wordt handmatig gevuld en is dus geen automatische listing van .acties :p

Intentionally left blank

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:22

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Waarom is dit zo gedaan? Vind het maar raar dat als je filtert op .plan dat je .actie er bij krijgt, terwijl het compleet verschillende content is.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
_David_ schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 19:13:
[...]

Waarom is dit zo gedaan? Vind het maar raar dat als je filtert op .plan dat je .actie er bij krijgt, terwijl het compleet verschillende content is.
omdat .actie in de backend 'gewoon' een .plan is, maar .actie heet omdat er zo onderscheid is tussen 'huishoudelijke mededelingen' en 'commerciele mededelingen'. Niet alles acties hebben een .actie (dus een 'nieuwsartikel', zo was er dus 1 aankodiging dat we met deze acties begonnen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:36
De vraag is echter of dat wel een wenselijke oplossing is.
Wat mij betreft wel. Niet alleen abonnees missen de .acties, ook mobiele gebruikers zien ze niet.
Pagina: 1