Beste Tweakers,
Ik zou graag jullie advies willen omtrent deze build voor een allround desktop pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Af en toe gamen. Verder zullen er statistische analyses op datasets van een aantal gb's met software zoals R, SPSS en Stata mee worden uitgevoerd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil maximaal 200 euro uitgeven inclusief het in elkaar zetten van de pc en windows 10. Ben van plan de pc bij Azerty te bestellen. Daar komt de huidige prijs op 1751.30 uit.
https://azerty.nl/winkelm...D=1&product%5B811621%5D=1
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ben geen hardcore gamer maar als ik wel een keer wat speel moet het wel soepel lopen en gezien ik een 1440p scherm heb zou gamen op deze resolutie wel leuk zijn. Verder zou ik graag enigszins futureproof willen zijn voor de komende jaren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen specifieke merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gezien ik me altijd irriteer aan fan geluid zou ik het systeem graag zo stil mogelijk houden.
Ga je overklokken?
Ben niet van plan om te gaan overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Zou graag advies willen omtrent deze build. Vraag mij vooral af of ik hiermee minstens de komende 5 jaar mee vooruit kan qua gaming op 1440p.
Ik zou graag jullie advies willen omtrent deze build voor een allround desktop pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Af en toe gamen. Verder zullen er statistische analyses op datasets van een aantal gb's met software zoals R, SPSS en Stata mee worden uitgevoerd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil maximaal 200 euro uitgeven inclusief het in elkaar zetten van de pc en windows 10. Ben van plan de pc bij Azerty te bestellen. Daar komt de huidige prijs op 1751.30 uit.
https://azerty.nl/winkelm...D=1&product%5B811621%5D=1
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ben geen hardcore gamer maar als ik wel een keer wat speel moet het wel soepel lopen en gezien ik een 1440p scherm heb zou gamen op deze resolutie wel leuk zijn. Verder zou ik graag enigszins futureproof willen zijn voor de komende jaren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen specifieke merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gezien ik me altijd irriteer aan fan geluid zou ik het systeem graag zo stil mogelijk houden.
Ga je overklokken?
Ben niet van plan om te gaan overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Zou graag advies willen omtrent deze build. Vraag mij vooral af of ik hiermee minstens de komende 5 jaar mee vooruit kan qua gaming op 1440p.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 345,95 | € 345,95 |
| 1 | Asus H170 PRO GAMING | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | Palit GeForce GTX 1070 JetStream 8GB | € 471,46 | € 471,46 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 103,95 | € 103,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | LG GH24NSC0 Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.419,01 | |