Toon posts:

Elektrisch bureau met een defecte motor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:54 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 26-08-2016 10:18)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 23:13:
Ik las net een handleiding van een totaal andere tafel en daar stond in dat je het systeem kan resetten door alle knoppen in te houden. Ik dacht laat ik dat ook maar eens doen en krijg nou wat, hij doet het..
_/-\o_ Soms is het zó simpel!

En nu je eigen reactie als beste antwoord zien te krijgen :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:11
Als je zo'n grapje met verkeerd om aansluiten uithaalt is het de vraag of hij het überhaupt ooit nog gaat doen. Dat was niet handig.

Je kan testen of de relais goed werken door het potentiaal over de contacten te meten (de contacten die de spoel aandrijven, niet de contacten die geschakeld worden), dat zou moeten veranderen als je de afstandsbediening gebruikt. Als het veranderd en ze schakelen niet, relais kapot. Als het niet veranderd zit het probleem elders.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:54 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 23:13:
Ik las net een handleiding van een totaal andere tafel en daar stond in dat je het systeem kan resetten door alle knoppen in te houden. Ik dacht laat ik dat ook maar eens doen en krijg nou wat, hij doet het..
_/-\o_ Soms is het zó simpel!

En nu je eigen reactie als beste antwoord zien te krijgen :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Verwijderd

Topicstarter
-

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:18
Super dat ie het weer doet!! Maar die actie met die cross-cable :9 Dan zou je eigenlijk geen meetapparatuur mogen hanteren >:) ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-

Pagina: 1