Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
Verwijderd
Volgens mij kan dat gewoon via www.genie.nl,
ff die gegevens invullen, klaar!,
werkt bij mij perfect...
ff die gegevens invullen, klaar!,
werkt bij mij perfect...
Verwijderd
Heb zelf mijn M35 laten unlocken (uiteraard volledig legaal en tegen de volledige som
). Hierna een abonnement erin die gratis te verkrijgen zijn via internet met belbundel. Dus dan kun je gratis minuten bellen en je kunt wappen... (ICQ me maar voor wat adresjes)
BTW datakabel kost ca 25 pieken
Is heel handig om voor iedereen die een gratis Postbank telefoon heeft een ander icoontje erin te zetten
BTW datakabel kost ca 25 pieken
Maar waarom zou je willen wappen? Ik heb die telefoon ook, en wap zuigt. Ik gebruik het dus nooit. Toen ik dat ding net had wapte ik wel eens, maar als ik het nu doe (via mn xs4all account) krijg ik steeds Server reageert niet. Laat dan maar zitten dus, met je wap.
Ik hep nog nooit gewapt, wou wel eens weten wat het nu is! maar als je er niks aan hebt dan laat eigenlijk maar zittenOp woensdag 27 juni 2001 19:22 schreef keeper het volgende:
Maar waarom zou je willen wappen? Ik heb die telefoon ook, en wap zuigt. Ik gebruik het dus nooit. Toen ik dat ding net had wapte ik wel eens, maar als ik het nu doe (via mn xs4all account) krijg ik steeds Server reageert niet. Laat dan maar zitten dus, met je wap.
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
Om op de pricewatch bij wap.tweakers.net te kijken of iets goedkoper is bij een andere winkel terwijl je in de rij staat te wachten natuurlijk!Op woensdag 27 juni 2001 19:22 schreef keeper het volgende:
Maar waarom zou je willen wappen?
Thnxzware_jongen vindt het icoon van VlasBaard geweldig...
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Verwijderd
/me wapt via vizzavie
als je je op www.vizzavie.nl aanmeldt en dan je passowrd etc en alle gegevens invoert in je telefoon dan kun je dus via vizzavie wappen met jouw hi pre pay....
als je je op www.vizzavie.nl aanmeldt en dan je passowrd etc en alle gegevens invoert in je telefoon dan kun je dus via vizzavie wappen met jouw hi pre pay....
tis geen prepay abonnementOp woensdag 27 juni 2001 20:24 schreef Schum1 het volgende:
* Jax wapt via vizzavie
maar een gewoon goedkoop betaal abootje
Verwijderd
maakt niet uit, het gaat om het idOp woensdag 27 juni 2001 20:25 schreef TOGrimReaper het volgende:
[..]
tis geen prepay abonnement
maar een gewoon goedkoop betaal abootje
het is voor elk abbo mogelijk
suc6
Verwijderd
Jongens, als je er nou niets van af weet, houdt dan je mond... Djeez, wat een STUPID antwoorden lees ik hier zeg!
Je abonnement moet dataverkeer ondersteunen en schijnbaar doet jou abonnement van KPN (Hi) dat niet. Dan kan.
Je kunt je zonder die ondersteuning aanmelden bij alle portals die er bestaan (Genie, Vizzavi, Mviva, BenWAP, i-Services, whatever...) maar dan heb je geen toegang tot WAP omdat je abonnement geen data-traffic ondersteunt... Heel simpel.
Als je toch wilt WAP'pen, ga dan eens zoeken naar een WAP-visualizer of WAP-browser op Internet of zorg dat je wel toegang krijgt met jou abonnement. Waarschijnlijk zijn hier extra kosten aan verbonden.
Succes!
Je abonnement moet dataverkeer ondersteunen en schijnbaar doet jou abonnement van KPN (Hi) dat niet. Dan kan.
Je kunt je zonder die ondersteuning aanmelden bij alle portals die er bestaan (Genie, Vizzavi, Mviva, BenWAP, i-Services, whatever...) maar dan heb je geen toegang tot WAP omdat je abonnement geen data-traffic ondersteunt... Heel simpel.
Als je toch wilt WAP'pen, ga dan eens zoeken naar een WAP-visualizer of WAP-browser op Internet of zorg dat je wel toegang krijgt met jou abonnement. Waarschijnlijk zijn hier extra kosten aan verbonden.
Succes!
Verwijderd
juist zoals hierboven ook al gezegd je kunt dus niet met je m35i van kpn wappen dit omdat kpn prepay gewoon nog geen wap ondersteund. kpn abbo ondersteund wel een dergelijke versie van wap.
Pagina: 1