Ik heb 't volgende probleem op een Win95 machine met de verkenner. Hij laat aan de linkerkant keurig netjes een boom zien van de computer en het netwerk, maar rechts staan de bestanden niet meer. Iemand enig idee hoe dat te herstellen?
Probeer anders eens het volgende:
Ga naar beeld/mapopties/Beeld en dan standaardwaarden herstellen.
Mischien dat dat helpt....wat staat er nu eigenlijk aan je rechterkant dan?
Ik ga het morgen meteen proberen...Op woensdag 27 juni 2001 17:49 schreef Peter1978Thuis het volgende:
Probeer anders eens het volgende:
Helaas! De Verkenner is daar blijkbaar te oud voor, want die instellingen zitten er niet in. Ik dacht dat IExplore 5.5, die er wel op geïnstalleerdis, ook de instellingen van de Verkenner aanpastte, maar dat is niet zo. Volgens mij moet je het in het register aan kunnen passen, maar ik weet niet meer hoe! ;?
Verwijderd
Ik heb het zelfde probleem maar dan omgekeerd.
Mijn linkervenster in mijn verkenner is grijs en de rechter bevat alle mappen..
Alle mappen herstellen lost niets op..
Als ik op het kruisje klik is het linker venster weg maar komt de volgende keer bij het opstarten van de verkenner ook gewoon weer grijs terug.
Waar kan ik dit veranderen..
Mijn linkervenster in mijn verkenner is grijs en de rechter bevat alle mappen..
Alle mappen herstellen lost niets op..
Als ik op het kruisje klik is het linker venster weg maar komt de volgende keer bij het opstarten van de verkenner ook gewoon weer grijs terug.
Waar kan ik dit veranderen..
Titel iets aangepast
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1