Macbook gebruikersaccount herstellen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Anoniem: 808959

Topicstarter
Ik heb sinds kort een raar probleem met mijn macbook pro, ik heb namelijk geen toegang meer tot mijn gebruikersaccount. Een paar weetjes:
- Hij vraagt om een oud en nieuw wachtwoord, maar hij geeft steeds aan dat het wachtwoord onjuist is
- Herstellen met het hoofdwachtwoord werkt niet (bij 3x fout wachtwoord) en voor andere doeleinden kan ik het hoofdwachtwoord wel gebruiken :?
- Als ik via een ander account het wachtwoord wil wijzigen, bestaat het account opeens niet meer (onder andere gebruikers aan de linkerkant) :F
- Het bolletje van het account bij opstarten is grijs en bevat geen afbeelding meer
- Via recovery (appeltje R tijdens opstarten) en dan Utilities (invoeren: resetpassword) zegt hij dat ik geen persmissies heb voor dit account.

Weet iemand hier raad mee? Ik heb inmiddels een nieuw account aangemaakt maar ik moet echt de bestanden terug hebben van het account wat niet meer werkt. Ik heb helaas geen Time machine ingesteld (lesje geleerd dus). Hopelijk kan iemand helpen. Alvast bedankt!

Groet, Lizanne

Alle reacties

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Waardoor is dit probleem ontstaan? Wat heb je gewijzigd, welke software heb je geinstalleerd? Staat FileVault aan?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Quick and Dirty: gewoon met je nieuwe (admin) account inloggen en jezelf rechten geven op de home folder van het oude account.Kan je iig wel weer bij de bestanden.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!