After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Hoe bedoel je? Hier werken ze op meerdere pc's en telefoons gewoon?Kan er een link toegevoegd worden dat wél werkende afbeeldingen heeft? De link onder "pagina" heeft dat namelijk niet en ik kan die instelling niet vinden daar waar ie zou moeten staan....
Waarom zou dat meer benadrukt moeten worden? Het staat erin en we gaan natuurlijk geen zaken herhalenDaarnaast mag wat mij betreft wat meer benadrukt worden dat dit alleen in de eerste maand is uit te schakelen en daarna schijnbaar niet meer. Blind op oke klikken en nadat je spam krijgt het uit willen zetten is er dan dus niet meer bij.
https://www.whatsapp.com/...eneral/26000016-en-01.pngarnoudwokke schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:30:
[...]
Hoe bedoel je? Hier werken ze op meerdere pc's en telefoons gewoon?
https://www.whatsapp.com/...eneral/26000016-en-02.png
https://www.whatsapp.com/...eneral/26000016-en-03.png
We kunnen de pagina die je zoekt niet vinden
Het lijkt erop dat je een pagina zoekt die niet bestaat of die we hebben verwijderd. Ga terug, controleer de ingevulde URL en probeer het opnieuw.
Dit is overigens een melding van de site zelf, niet van de browser.
[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 25-08-2016 15:47 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
[ Voor 72% gewijzigd door JDVB op 25-08-2016 15:57 ]
Oscar Wilde
Ik ga er nu vanuit dat er nog een app-update volgt waarmee ik met nieuwe voorwaarden in moet gaan stemmen.
Dus dat ik het nu nog niet uit kan zetten en die opties dus ook nog niet in mijn app beschikbaar zijn.
Ik zal wel zien hoe dit gaat lopen.
[ Voor 96% gewijzigd door JDVB op 25-08-2016 16:10 ]
Verwijderd

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2016 16:38 ]
Met als bron:Zo kan WhatsApp op basis van Facebook-data selecteren welke bedrijven contact met de gebruiker op mogen nemen, omdat die eerder via het sociale netwerk contact met elkaar hebben gehad, claimt de chat-app.
https://blog.whatsapp.com...-de-toekomst-van-WhatsApp
Ik zie alleen nergens in die bron staan dat Facebook dit claimt?
Er staat zelfs expliciet:
Dat rijmt niet met "bedrijven mogen contact met je opnemen", het rijmt enkel met het feit dat Facebook nu makkelijker advertenties kan tonen voor zo'n bedrijf; maar dat is een heel andere zaak en dat staat los van elkaar.We zullen jouw WhatsApp-nummer niet delen met anderen, ook niet op Facebook. We zullen jouw telefoonnummer ook niet verkopen, delen of geven aan adverteerders.
Dus, mis ik nu iets/heb ik iets over het hoofd gezien; of is dit een fout van Tweakers?
Het wordt door de lezers van het artikel in iedergeval zo geinterpreteerd dat bedrijven je nu kunnen gaan spammen via WhatsApp, maar dat wordt nergens geclaimed en zelfs tegengesproken. Nu snap ik ook de ophef wat beter over de mensen die denken dat ze nu allerlei spam berichten via WhatsApp gaan krijgen van random bedrijven, terwijl dat niet gaat gebeuren.
Wellicht kan dat aangepast worden?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik kreeg deze melding en heb de voorwaarden niet geaccepteerd. Wordt er nu wel of niet iets gedeeld?Wanneer je onze bijgewerkte Servicevoorwaarden hebt geaccepteerd, zullen wij bijvoorbeeld bepaalde accountinformatie met Facebook en de Facebook-bedrijvengroep delen, zoals het telefoonnummer dat je hebt geverifieerd om je te registreren bij WhatsApp, zowel als de laatste keer dat je gebruik hebt gemaakt van onze dienst.
Goede vraag! Uit de voorwaardenDat rijmt niet met "bedrijven mogen contact met je opnemen", het rijmt enkel met het feit dat Facebook nu makkelijker advertenties kan tonen voor zo'n bedrijf; maar dat is een heel andere zaak en dat staat los van elkaar.
Dus ja: volgens de nieuwe voorwaarden mogen marketingberichten in WhatsApp dus wel degelijkWe staan u en derden, zoals bedrijven, toe om met elkaar te communiceren via WhatsApp, zoals via bestellings-, transactie- of afspraakinformatie, over leveringen en verzendingen, product- en service-updates en marketing. U kunt bijvoorbeeld informatie over de status van uw vlucht voor een aankomende reis, een ontvangstbewijs voor een aankoop of een melding van de leveringsdatum van een product ontvangen. Marketingberichten die u kunt ontvangen, kunnen een aanbieding bevatten waar u wellicht in geïnteresseerd bent.
Ja, dat mag inderdaad wel; bedrijven mogen dat nu gaan doen. Maar dat is niet wat in het artikel staat.arnoudwokke schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:46:
[...]
Goede vraag! Uit de voorwaarden
[...]
Dus ja: volgens de nieuwe voorwaarden mogen marketingberichten in WhatsApp dus wel degelijk
Dat is toch iets heel anders?Zo kan WhatsApp op basis van Facebook-data selecteren welke bedrijven contact met de gebruiker op mogen nemen, omdat die eerder via het sociale netwerk contact met elkaar hebben gehad, claimt de chat-app.
Maar in het artikel klinkt het nu net alsof Facebook gaat bekijken wie er op social media contact hebben gehad, en vervolgens bedrijven contact met je laat opnemen... Spam advertenties dus. Dat is iets heel anders dan "bedrijven mogen nu contact met je opnemen als ze je nummer hebben". Toch?
[ Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 26-08-2016 14:52 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Yes, dat is waar ik het over had.arnoudwokke schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:56:
Volgens mij praten we langs elkaar heen, en als dat zo is, dan staat het er wellicht verkeerd in het artikel. Ik bedoelde: als je op Facebook contact hebt gehad met - laten we zeggen - IJssalon Pietje Puk uit Voorst, dan mogen die ook contact opnemen via WhatsApp. Dat is in elk geval zoals ik het heb begrepen - al kan ik dat inderdaad nu ook niet meer uit die tekst halen. Is dit wat jij ook bedoelt?
Dat is waarom ik dus zei dat ik denk dat die passage in het artikel niet klopt.
Dus resumerend: bedrijven mogen altijd contact met je opnemen via WhatsApp, alleen moeten ze dan wel eerst je nummer hebben. Het is niet zo dat ze die data vanuit Facebook krijgen, en dus geen spam-like gedoe.
Zitten we zo weer op een lijn?
Dank, en you're welcome!arnoudwokke schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:06:
Zeker, en ik heb de zin weggehaald. Thanks man!
Trouwens, iets dat je misschien leuk vindt om te weten... Als je het nog niet wist hoor, misschien had je het zo al geïnterpreteerd.
Ik kwam er gister achter dat er toch een belangrijk verschil zit, wat niet helemaal helder is imho uit die blog post van ze, tussen Facebook de dienst (wat wij in de volksmond kennen als gewoonweg "Facebook") en Facebook de service provider. Die twee staan toch los van elkaar in dit aspect.
Als je opt-out doet, dan wordt je data niet gedeeld met Facebook "de dienst". Dus idd geen vrienden suggesties, geen advertenties, et cetera; geen actieve koppeling met je data en je Facebook profiel dus.
Je data wordt inderdaad nog wél gedeeld met Facebook, maar dan dus enkel met Facebook "de service provider". Dat komt omdat WhatsApp gebruik wil maken van FBCDN (Facebook's content delivery network), nogal logisch want die heeft nogal wat zieke brute server/netwerkkracht. Dan kan je er dus niet omheen dat er data op Facebook's servers terecht komt, die toegankelijk is voor Facebook en daarmee inderdaad ook voor o.a. analytische doeleinden gebruikt kan worden: maar het wordt niet gelinkt aan je profiel.
Die loskoppeling van de twee aspecten, dienst vs service provider, vormt dus wel een behoorlijk verschil.
Links/rechtsom komt je data dus nog wel bij Facebook "het bedrijf" (
Ik vond dat een behoorlijk interessant iets, dus dacht ik deel het ff met je voor 't geval je dit niet wist.
Ik zag het ook. Overigens staat er dat je telefoonnummer en chat niet worden gedeeld op Facebook. Ze worden wellicht wel gedeeld met Facebook. Althans, je telefoonnummer.3raser schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:03:
Is het niet vreemd dat er in de melding van WhatsApp wordt aangegeven dat je telefoonnummer niet wordt gedeeld met Facebook terwijl in de bijgewerkte voorwaarden staat dat dit juist wel gebeurd?
[...]
Ik kreeg deze melding en heb de voorwaarden niet geaccepteerd. Wordt er nu wel of niet iets gedeeld?
[afbeelding]
Maarja, ikzelf heb niet eens Facebook. Ik ben benieuwd wat er met mijn telefoonnummer gaat gebeuren.
Verder zie ik onder "Instellingen ▸ Account ▸ schakel de optie ‘Deel mijn accountinformatie’ uit" niet (meer). Komt dit omdat je het uit zet? Betreft iOS platform.
[ Voor 4% gewijzigd door JB op 29-08-2016 08:54 ]
Mijn boefje is liev!
Oscar Wilde
Ja echt ik word helemaal kriebelig van dit soort meuk. Vooral omdat iedereen het gebruikt moet je wel Whatsapp gebruikenRaven schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 08:56:
Die instelling verdween hier onder Android ook na "niet delen" aan te hebben gevinkt. Wel raar, zo kan je niet controleren hoe het nu staat ingesteld.
Ook vreemd dat als je het uit zet, je dus ook geen mogelijkheid hebt om het weer aan te zetten. Iets wat FB toch graag wel als optie zou geven lijkt me
Mijn boefje is liev!
Dat wil Facebook inderdaad graag, maar WhatsApp wil het niet. En er zitten wat haken en ogen aan.JB schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:00:
[...]
Ook vreemd dat als je het uit zet, je dus ook geen mogelijkheid hebt om het weer aan te zetten. Iets wat FB toch graag wel als optie zou geven lijkt me
Daarom is het simpel: als je je data met Facebook wil delen, dan moet je dat meteen doen. Wil je het niet? Dan zet je het uit, en kan je er ook niet later voor kiezen om het toch weer aan te zetten. (Al is daar een theoretische omweg voor, maar misschien zit je er dan weer permanent aan vast; dat durf ik niet te zeggen, moet ik nog proberen na 26 September.
Het is een redelijk simpele compromis:
Facebook wil dit graag hebben, dus staat het vinkje verborgen bij het akkoord geven en weggewerkt in "Account" instellingen. WhatsApp wil liever zo min mogelijk delen, dus als je het vinkje toch weet te vinden (en dankzij de media (en ironisch dankzij Facebook zelf) moet dat wel lukken denk ik.): dan is het ook meteen permanent verwijderd en verwijdert de optie zichzelf.
Uiteindelijk wint Facebook waarschijnlijk, want het aantal mensen dat "dat vervelende popupje met voorwaarden" (het is slechts een bindende overeenkomst he, who cares?) meteen wegklikt is waarschijnlijk groter dan het aantal mensen dat het vinkje uitzet. Daarnaast komt geen hond ooit in het kopje "account" onder instellingen.
Je telefoonnummer wordt dan ook niet meer gedeeld met de Facebook dienst.
[ Voor 11% gewijzigd door WhatsappHack op 30-08-2016 00:34 ]
Mijn boefje is liev!
Ja, in de app zelf.JB schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:45:
Helder verhaal maar is hier ergens een bron over te vinden dat de optie zichzelf verwijderd? Ik ben daar te wantrouwend voor om dat te geloven. NOFI verder
Als je de opt-out doet verschijnt een popup die stelt dat je dit later niet kan wijzigen, en je keuze dus permanent is. Om dat te forceren verdwijnt vervolgens de gehele optie...
Maar dat hoef je niet van mij aan te nemen natuurlijk:
https://www.cnet.com/how-...nformation-with-facebook/
"The pop-up that appears reads, "If you tap 'Don't Share', you won't be able to change this in the future." And they mean it. After you follow through with this action, the option will no longer be visible from the Account section of Settings and there is no turning back."
Overigens zijn ze wel zo nasty dat ze in die periode de popup toch weer naar boven laten komen. Ik heb 'm gisteren uitgezet en de optie was inderdaad verwijderd maar vandaag kreeg ik wederom die popup
[ Voor 80% gewijzigd door JB op 30-08-2016 15:31 ]
Mijn boefje is liev!
-Ga niet akkoord, druk links onder op lees meer en vink de optie delen uit.
- ga naar WhatsApp in je tel. Instellingen- Account- en onder staat gegevens delen.
Dit is van iOs, maar is in Android denk ik ook ongeveer zo.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
hoog tijd dat de privacy waakhonden facebook eens flink op de vingers gaan tikken hierom
Dat ligt denk ik buiten het bereik van het doel van dit draadjeOrion84 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:49:
In hoeverre is dit gebeuren relevant voor mensen zonder facebook account eigenlijk?
nieuws: WhatsApp gaat data delen met Facebook
[ Voor 21% gewijzigd door JayPe op 30-08-2016 15:55 ]
To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker
Dat denk ik dus wel, ik heb geen FB en zit er niet op te wachten dat FB mijn gegevens gebruikt.JayPe schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:54:
[...]
Dat ligt denk ik buiten het bereik van het doel van dit draadje
nieuws: WhatsApp gaat data delen met Facebook
Dus de vraag blijft, wat gebeurd er met de gegevens van mensen die geen FB maar wel whatsapp gebruiken.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Deze optie staat er bij mij gewoon niet bij. Ik krijg af en toe wel de popup dat ik die nieuwe voorwaarde moet accepteren maar druk dit altijd weg. Maar onder Account zie ik deze optie niet staan.Hackus schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:36:
Iedereen die het niet wil delen:
- ga naar WhatsApp in je tel. Instellingen- Account- en onder staat gegevens delen.
Mijn vriendin had precies hetzelfde zei ze, maar toen ze het mij een dag later wilde laten zien was de optie bij haar verdwenen..
Wat JayPe bedoeld is dat dit topic bedoeld is voor feedback naar de redactie, niet voor inhoudelijke vragen over de actie van whatsapp.gielie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:04:
[...]
Dat denk ik dus wel, ik heb geen FB en zit er niet op te wachten dat FB mijn gegevens gebruikt.
Dus de vraag blijft, wat gebeurd er met de gegevens van mensen die geen FB maar wel whatsapp gebruiken.
Al zou het natuurlijk mooi zijn als de redactie die vraag kan uitzoeken en beantwoorden in een update / vervolgartikel. Er zullen genoeg Tweakers zijn die uit privacy oogpunt geen facebook account hebben, en nu met diezelfde vraag zitten.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dan de 1e optie. De melding in je account komt pas na akkoordRule schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:08:
[...]
Deze optie staat er bij mij gewoon niet bij. Ik krijg af en toe wel de popup dat ik die nieuwe voorwaarde moet accepteren maar druk dit altijd weg. Maar onder Account zie ik deze optie niet staan.
Mijn vriendin had precies hetzelfde zei ze, maar toen ze het mij een dag later wilde laten zien was de optie bij haar verdwenen..
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Edit: Excuus, dit is wel behoorlijk off-topic.
[ Voor 14% gewijzigd door Luca op 30-08-2016 16:36 ]
En de popup komt gewoon terug na NIET akkoord. Waarschijnlijk alleen in de geldende periode zodat ze met een beetje geluk toch nog een paar mensen extra hebben die de melding beu worden en toch akkoord gaan. Smerig vies iets is het.Hackus schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:29:
[...]
Dan de 1e optie. De melding in je account komt pas na akkoord
[ Voor 15% gewijzigd door JB op 30-08-2016 17:24 ]
Mijn boefje is liev!
Met melding bedoel ik de optie in je account.JB schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:23:
[...]
En de popup komt gewoon terug na NIET akkoord. Waarschijnlijk alleen in de geldende periode zodat ze met een beetje geluk toch nog een paar mensen extra hebben die de melding beu worden en toch akkoord gaan. Smerig vies iets is het.
Ja dat snap ik. De melding verdwijnt na uitvinken. Vervolgens krijg je de popup wederom na een tijdje zodat de optie in je account weer verschijnt bij akkoord.Hackus schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:26:
[...]
Met melding bedoel ik de optie in je account.
Mijn boefje is liev!
De accountinformatie van mensen zonder Facebook account, wordt bij opt-out net als bij mensen die wél een Facebook (de dienst) account hebben gewoon gedeeld met Facebook de service provider. (Er zit een onderscheid tussen dienst en provider, zoals hierboven beschreven.) Daar zit dus verder geen verschil in, en dat kan je gewoon zien als je ff de moeite neemt om de policy door te lezen.
Wat er gebeurt als je geen opt-out doet en geen FB account hebt: geen idee...
Ik kan me voorstellen dat dan bijvoorbeeld bij contacten met Facebook die hun adresboek uploaden naar Facebook misschien iets komt te staan als "nodig uit voor Facebook via WhatsApp", ipv enkel via email. Maar dat is een gok, geen idee of het zo is.
Misschien idd leuk voor de redactie om eens uit te pluizen.
Just in case ga k t ook eens proberen na te vragen, ben nu wel nieuwsgierig.
Lijkt me vrij logisch, gezien je dan een nieuwe account maakt onder de nieuwe voorwaarden; en je dus niet vanuit de oude voorwaarden komt waar je mag kiezen voor een opt-out. (Dankzij de FTC, trouwens.) Voor nieuwe gebruikers hoeven ze daar geen rekening mee te houden en kan je er niet omheen.anboni schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:46:
Ook smerig, het lijkt erop dat als je op een nieuw nummer whatsapp activeert, je ueberhaupt niet de mogelijkheid krijgt voor deze opt-out. Ik heb een losse prepay telefoon waar ik gisteren whatsapp op heb geinstalleerd, kreeg wel de eis om voorwaarden en privacy policy te accepteren, maar geen enkele mogelijkheid om dit delen uit te zetten. Ook niet als ik naar Settings-Account ga...
hoog tijd dat de privacy waakhonden facebook eens flink op de vingers gaan tikken hierom
Dat is eigenlijk altijd zo. Als PayPal de voorwaarden wijzigt krijg je de optie om akkoord te gaan of niet. Ga je niet akkoord, dan stopt de dienst: maar heb je niets te maken met passages uit de nieuwe voorwaarden. Maak je echter een nieuw account aan? Dan ga je akkoord met de nieuwe voorwaarden, en krijg je niet de kans om toch onder de oude te vallen. Dat is heel normaal en logisch, toch? Bij WhatsApp krijgnje tenminste nog de optie om wél de dienst te blijven gebruiken, ondanks dat je niet volledig akkoord gaat met de nieuwe voorwaarden. Maar als nieuwe gebruiker...? Tja, tough luck.
[ Voor 48% gewijzigd door WhatsappHack op 30-08-2016 17:53 ]
zullen ze mijn gegevens nog kunnen koppelen nu ?
Ampera-E, 252x375Wp Pv Systeem, 22kWZappi
Verwijderd
Zolang je vrienden hebt die je telefoonnummer in WhatsApp hebben staan en je op facebook hebben lijkt me van wel. Je eigen gegevens zijn het eerste stukje van de puzzel en de gegevens van anderen bevestigen dat alleen maar denk ik.Nienix schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:45:
Ik heb mijn telefoon nummer uit mijn Facebook account gehaald. en heb geen Facebook app op mijn telefoon.
zullen ze mijn gegevens nog kunnen koppelen nu ?
Dat is mijn grootste probleem met dit verhaal, ik heb geen WhatsApp en geen facebook, maar diverse vrienden en familieleden hebben in al hun onwetendheid besloten al hun contacten (waaronder mijn gegevens, telefoonnummer, e-mailadres, huisadres, noem maar op wat ze van je hebben vastgelegd) te uploaden naar WhatsApp. Nu het wordt gekoppeld wordt de mogelijkheid van facebook (het bedrijf) alleen maar groter om een profiel van je aan te maken (zichtbaar of onzichtbaar) en je te analyseren terwijl je er bewust voor hebt gekozen overal buiten te blijven.
Ik heb geen Pop Up melding meer gezienJB schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:30:
[...]
Ja dat snap ik. De melding verdwijnt na uitvinken. Vervolgens krijg je de popup wederom na een tijdje zodat de optie in je account weer verschijnt bij akkoord.
Hackus schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:36:
Iedereen die het niet wil delen:
dirkhimself schreef op zondag 04 september 2016 @ 09:30:
Kan je achteraf ook ergens zien welke keus je hebt gemaakt? Ik twijfel of ik het goed gedaan heb......
Sorry, maar er ontgaat me kennelijk iets?
+++++ ga naar WhatsApp in je tel. Instellingen- Account- en onder staat gegevens delen.+++++dirkhimself schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:58:
[...]
Sorry, maar er ontgaat me kennelijk iets?
Aha juist, ok, dat had ik al wel door, maar het probleem is dus dat ik DENK dat ik het uitgevinkt heb, maar ik weet het niet zeker omdat ik nergens daar iets over kan zien, en de vraag is nu dus of ik ergens achteraf kan zien WAT ik gekozen heb....Hackus schreef op maandag 05 september 2016 @ 00:07:
[...]
+++++ ga naar WhatsApp in je tel. Instellingen- Account- en onder staat gegevens delen.+++++
En ik heb sinds kort een nieuwe telefoon en heb WhatsApp dus ook een keer opnieuw geïnstalleerd.....
Ik wil graag zeker weten of het nu goed is gegaan.
Je bedoelt onder instellingen/account?Hackus schreef op maandag 05 september 2016 @ 00:43:
Als het nu groen is, staat delen aan en schuif je het naar wit
Daar staat nu alleen
PRIVACY
BEVEILIGING
NUMMER WIJZIGEN
ACCOUNT VERWIJDEREN
De optie DELEN staat er dus niet tussen.....
Dat heb je het niet geaccepteerd en deel je niks nu. Alleen als je het accepteert verschijnt het onderaandirkhimself schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:22:
[...]
Je bedoelt onder instellingen/account?
Daar staat nu alleen
PRIVACY
BEVEILIGING
NUMMER WIJZIGEN
ACCOUNT VERWIJDEREN
De optie DELEN staat er dus niet tussen.....
Haha Alright That's Oké then, thank youHackus schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:41:
[...]
Dat heb je het niet geaccepteerd en deel je niks nu. Alleen als je het accepteert verschijnt het onderaan
Op mijn oude telefoon heb ik bij whatsapp als "accountinformatie delen" uit gezet.
Nu ben ik even benieuwd of ik dat bij mijn nieuwe telefoon ook nog zou moeten doen. Want ik heb niet die optie om het uit te vinken in het instellingen > account menu van whatsapp.
Oftewel: is mijn "niet delen van informatie" bewaard gebleven, of moet ik nu nog aan de bak?
Je account blijft hetzelfde op welke telefoon ook. dus deel je niks nuarjoderoon schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:19:
Ik heb net een nieuwe iphone omdat mijn andere een defecte home button heeft. Nu heb ik een itunes backup op mijn nieuwe apparaat gezet. En vervolgens ook via itunes alle apps gesynchroniseerd, waaronder whatsapp.
Op mijn oude telefoon heb ik bij whatsapp als "accountinformatie delen" uit gezet.
Nu ben ik even benieuwd of ik dat bij mijn nieuwe telefoon ook nog zou moeten doen. Want ik heb niet die optie om het uit te vinken in het instellingen > account menu van whatsapp.
Oftewel: is mijn "niet delen van informatie" bewaard gebleven, of moet ik nu nog aan de bak?