>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
ik heb de VM pro 452 en ben er vrij gelukkig mee.
Alleen vind ik de convergentie aan de zijkanten storend, hebben andere daar ook last van?
Alleen vind ik de convergentie aan de zijkanten storend, hebben andere daar ook last van?
Great minds think alike!
Verwijderd
Volgens mij gaat die iiyama stuk, is toch de pro 451? Zoek maar eens op forum dan zie je dat heel veel mensen er problemen mee hebben.
Dus koop een LG of Belinea die laatste is goedkoop bij alternate een heeft bijna dezelfde specs als de iiyma 110 kHz i.p.v 115 kHz. Das 100hz op 1280*1024
Dus koop een LG of Belinea die laatste is goedkoop bij alternate een heeft bijna dezelfde specs als de iiyma 110 kHz i.p.v 115 kHz. Das 100hz op 1280*1024
Verwijderd
Vroeger was ik altijd een groot fan van Iiyama, maar laatst was ik bij een winkel... stonden deze 2 naast elkaar. Dan zie je dus DUIDELIJK dat die LG wel ff wat scherper is...
Verwijderd
Dit is de 452, de A900Mt1 is de 451,trouwens met deze 451 geen problemen(nog nietOp woensdag 27 juni 2001 17:56 schreef Taco het volgende:
Volgens mij gaat die iiyama stuk, is toch de pro 451?
Verwijderd
Wat is verschil tussen de 451 en de 452. Iiyma heeft zoveel dezelfde monitoren die qua specs weinig of niets verschillen. BTW hier een oudje VM PR0 450 doet het nog prima
Verwijderd
Hogere refreshrates ,lijkt groter(vind ik) en heeft een Usb hub en ingebouwde speakers,en een mooiere ronde achterkantOp woensdag 27 juni 2001 18:07 schreef Taco het volgende:
Wat is verschil tussen de 451 en de 452. Iiyma heeft zoveel dezelfde monitoren die qua specs weinig of niets verschillen. BTW hier een oudje VM PR0 450 doet het nog prima
wat bedoel je daar me?? dat de lijnen niet recht lopen ofzow??Op woensdag 27 juni 2001 17:55 schreef 456GT het volgende:
Jij vind dus dat de LG scherper is, was dit wel de 915FT van LG of een andere? ik heb wel gekeken op een 450 van iiyama, maar dat vond ik gewoon scherp en er viel niet op dat het wazig was ofzow. Mijn 15" Die is wel wazigOp woensdag 27 juni 2001 18:00 schreef gillesdegrote het volgende:
stonden deze 2 naast elkaar. Dan zie je dus DUIDELIJK dat die LG wel ff wat scherper is...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Je kunt veel beter een LG kopen die zijn wat minder storings gevoelig om het zacht uit te drukken
convergentie betekend dat de RGB lijnen niet precies over elkaar lopen, waardoor de monitor dus onscherper wordt. Eris een mooi progje van Nokia om dat te testen (ik heb alleen geen link, iemand?).Op woensdag 27 juni 2001 19:25 schreef Hu9o het volgende:
[..]
wat bedoel je daar me?? dat de lijnen niet recht lopen ofzow??
[..]
Great minds think alike!
Pagina: 1