Vraag

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:02
Ik ben niet zeker of dit nu in het juiste forum-onderdeel terecht komt, maar ik heb vandaag een uitnodiging ontvangen voor het Samsung Galaxy Note 7 Pre-launch Event. 8)

Nu vroeg ik me af of er misschien nog mensen vanuit Vlaanderen of regio Breda naar het event rijden, zodat we eventueel kunnen samenrijden?

de kortste route die Google Maps me voorstelt passeert via Breda, via Utrecht en dan Amsterdam.
Als er genodigen zijn die op die route wonen en een lift kunnen gebruiken, laat maar iets weten dan!

Alle reacties

• Joop Visstick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 10:24
Hoi BeArt,

Net als jij heb ik vandaag de uitnodiging voor het Samsung Galaxy Note 7 Pre-Launch Event ontvangen.

Ik zat al te kijken hoe ik vanuit Utrecht (Leidsche Rijn) (tussen de A12 en A2) het beste heen en weer kan komen naar Amsterdam.

Ik zou dus graag op jouw uitnodiging tot een lift ingaan.

Problems don't exist, only challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:02
Leidsche Rijn lijkt inderdaad geen grote omweg te zijn voor mij, ik zal ten laatste maandag bevestigen of het zeker kan lukken. Ik wacht graag nog even af of er misschien een Belg reageert zodat we (bijna) de volledige afstand kunnen samenrijden. Mogelijk kunnen we dan ook bij u stoppen, maar dat weet ik maandag wellicht met zekerheid.

Misschien kunt u wel al uw adres even bezorgen via DM, dan kan ik bekijken of we vlot tot aan uw voordeur kunnen rijden, of dat we gemakkelijkheidshalve beter ergens anders afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
AND is inderdaad niet de goede plek.

Shopje naar AZ.

[ Voor 44% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Aangezien het om een Tweakers event gaat, duwtje door naar LA.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:06

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Ik ga vanuit Den Haag naar Amsterdam, en terug naar Amersfoort. Lift is rondom beide routes mogelijk :)
Pagina: 1