Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer is voor mijn opa die niet extreem veel met zijn computer doet maar toch een "krachtige" computer wilt hebben die makkelijk een aantal jaar mee kan gaan, uiteraard met goed onderhoud.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag ongeveer tussen de €300 en €650 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee er moet een compleet nieuw systeem komen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zelf zit te denken aan een i3 processor met 8gb werkgeheugen, een 1tb hdd voldoet omdat het werken met SSD & HHD te moeilijk zal zijn om het te onthouden. Geen videokaart nodig en zelf denk ik aan een (+-) 350w voeding en een stille kast met stille fans & cpu fan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus of MSI, dit vind ik altijd prettige merken om mee te werken. Het mag ook van een ander merk zijn zoals bijvoorbeeld Gigabyte. Het gaat mij het er eigenlijk om dat er een degelijke PC staat met de juiste componenten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieniveau op een normaal niveau voor een basis pc (Geen idee wat de PC trekt) en de PC moet zo stil mogelijk zijn maar toch binnen het budget blijven.
Ga je overklokken?
Nee, dit word niet gedaan.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik willen weten welke componenten ik met dit budget kan kiezen om een zo stil mogelijke PC te krijgen, heb zelf wel een configuratie gemaakt maar twijfel hier aan of dit een juiste configuratie is.
De computer is voor mijn opa die niet extreem veel met zijn computer doet maar toch een "krachtige" computer wilt hebben die makkelijk een aantal jaar mee kan gaan, uiteraard met goed onderhoud.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag ongeveer tussen de €300 en €650 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee er moet een compleet nieuw systeem komen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zelf zit te denken aan een i3 processor met 8gb werkgeheugen, een 1tb hdd voldoet omdat het werken met SSD & HHD te moeilijk zal zijn om het te onthouden. Geen videokaart nodig en zelf denk ik aan een (+-) 350w voeding en een stille kast met stille fans & cpu fan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus of MSI, dit vind ik altijd prettige merken om mee te werken. Het mag ook van een ander merk zijn zoals bijvoorbeeld Gigabyte. Het gaat mij het er eigenlijk om dat er een degelijke PC staat met de juiste componenten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieniveau op een normaal niveau voor een basis pc (Geen idee wat de PC trekt) en de PC moet zo stil mogelijk zijn maar toch binnen het budget blijven.
Ga je overklokken?
Nee, dit word niet gedaan.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik willen weten welke componenten ik met dit budget kan kiezen om een zo stil mogelijke PC te krijgen, heb zelf wel een configuratie gemaakt maar twijfel hier aan of dit een juiste configuratie is.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 117,50 | € 117,50 |
1 | MSI H110M PRO-VD | € 55,95 | € 55,95 |
1 | WD Blue WD10JPVX, 1TB | € 60,50 | € 60,50 |
1 | Fractal Design Define S | € 80,95 | € 80,95 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,86 | € 28,86 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 36,95 | € 36,95 |
1 | Asus DRW-24F1MT Zwart | € 15,- | € 15,- |
1 | Corsair CX450M | € 52,- | € 52,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 447,71 |
[ Voor 50% gewijzigd door BBTM op 25-08-2016 14:26 ]