Toon posts:

Onderzoek multiroom audio markt - Help jij mee? + win !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Luisteren we straks allemaal muziek op de WC, onder de douche en in de tuin? Hoeveel mensen zullen in de toekomst een multiroom audio systeem bezitten en hoe zal dit er precies uit zien? Hoe luisteren we naar muziek (streaming, platenspeler e.d.)?

Ik ben Karlijn, student commerciële economie aan de HAN en in het kader van mijn afstudeeronderzoek breng ik de markt voor multiroom audio systemen in kaart. Het doel hiervan is inzicht krijgen in de rol die multiroom audio systemen hier in de toekomst in zullen spelen. Ik heb hiervoor een enquête ontwikkeld die inzicht zal geven in hoe consumenten denken over (multiroom) audio/muziek voor thuis. Wilt u mij helpen om deze markt in kaart te brengen?

De resultaten van mijn onderzoek moeten antwoord geven op vragen zoals bovenstaande. Na afloop van het onderzoek worden deze antwoorden met u gedeeld!

Invullen kost nog geen 5 minuten van uw tijd. U maakt bovendien kans op een cadeaubon ter waarde van €25. oOo

Klik hier voor de vragenlijst: https://www.enquetesmaken.com/s/2b698cf

Gegevens worden anoniem verwerkt en niet verstrekt aan derden.

Alvast heel erg bedankt!

PS Er is toestemming van de administrator consumenten elektronica voor het openen van dit topic

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

ingevuld, success.

Cititzen of Ladonia

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-10 10:12
done!

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Ook gedaan. Wel beetje raar om eerst aan te geven in aantal in hoeveel kamers je het zou willen en vervolgens moet je de ruimtes aanvinken waarin je de apparatuur wilt plaatsen. Die vinkjes kun je toch ook tellen? :P

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Verwijderd

Done, succes👍

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt! Wie volgt :*) ?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2016 15:25 ]

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-10 12:37

donny007

Try the Nether!

Done.

/dev/null

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:10
Ook ingevuld.

Een opmerking: aan het begin van de enquete krijg je de vraag of je een multi-room audio systeem bezit (Yup, Sonos :9~ ) .... dan krijg je een paar vragen verderop de vraag of je een multi room systeem aan zou willen schaffen?

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:18
Done

• draak42
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-10 19:47
Done, succes met je onderzoek:-)

Oost west 127.0.0.1 best

• cossy nl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:12
Done

• tiriaq
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-10 08:37
Ingevuld, miste alleen wel de optie van een eigen digitale muziekbibliotheek!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:15
Ingevuld

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:28
Een vriend van me is ook bezig met een afstudeeronderzoek voor commerciële economie, maar alles dat hij heeft gedaan in zijn opleiding (stages e.d.) had te maken met sociale media. De opleiding leek me al vreselijk om te doen :P Dan klinkt dit onderzoek veel leuker! Succes.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

Ingevuld.

Succes met de enquête, de uitkomsten en je studie!

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip55
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-07-2023
Net ingevuld.....Heel veel succes...ennuh: post je een samenvatting/resultaat van de enquete?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:15

mr.paaJ

generatie cmd+z

DePaul schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 19:42:...
Een opmerking: aan het begin van de enquete krijg je de vraag of je een multi-room audio systeem bezit (Yup, Sonos :9~ ) .... dan krijg je een paar vragen verderop de vraag of je een multi room systeem aan zou willen schaffen?
Zelfde bedenking had ik ook, maar gebruik dan zelf Roon (multiroom software).
Ik heb de rest maar geinterpreteerd als uitbreiding of verandering van de huidige situatie, maar kan me voorstellen dat je dan ook wil weten wat iemand gekozen heeft en waarom het dat geworden is.

[ Voor 12% gewijzigd door mr.paaJ op 26-08-2016 09:04 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:58

GmR

Ik heb hem ook net ingevuld. Bij de vraag 'Wanneer u een multiroom audio systeem zou aanschaffen, in hoeveel ruimtes denkt u dan een player te zullen plaatsen?' worden de opties 2, 3, 4 en >5 gegeven. Exact 5 is dus onmogelijk :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Done. Wel apart dat aan het eind van de enquete je e-mail adres naar voren komt met als domeinnaam do-player.com. Schijnbaar een multiroom audio systeem in ontwikkeling? De enquete lijkt me dan voor meer gebruikt dan alleen een afstudeeronderzoek. Hou je het wel transparant?

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:02
Had natuurlijk ≥ moeten zijn. Ik vind dat deze enquete helemaal niet zo slecht in elkaar zit. Het is gericht op mensen die een multiroom systeem willen aanschaffen. Ik zelf ben dat nog niet van plan, mogelijk in de toekomst, maar zie nog geen meerwaarde. Ik heb de enquete dan ook ingevuld met die gedachte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Elect schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:48:
Done. Wel apart dat aan het eind van de enquete je e-mail adres naar voren komt met als domeinnaam do-player.com. Schijnbaar een multiroom audio systeem in ontwikkeling? De enquete lijkt me dan voor meer gebruikt dan alleen een afstudeeronderzoek. Hou je het wel transparant?
Scherp opgemerkt. Dit is dan ook naar voren gekomen in de aanvraag om deze enquete te plaatsen. Belangrijke voorwaarde voor toestemming is dan ook dat de resultaten van het onderzoek hier gedeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-10 14:22

Chris van der G

Tailchakra

Done! Succes

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Ingevuld! :-)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DePaul schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 19:42:
Ook ingevuld.

klopt, mogelijk kies je ervoor om op enig moment in de toekomst een nieuw multiroom audio systeem aan te schaffen. Heb voor de duidelijkheid de vraag in de enquête aangepast, thanks!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2016 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik houd het bewust transparant door dit e-mailadres van mijn afstudeerstage te gebruiken, anders had ik hier mijn studenten e-mailadres neergezet.

De administrator vroeg hetzelfde en deze is van te voren op de hoogte gebracht. Om een nog langere intro te voorkomen heb ik daarin alleen het belangrijkste vermeld :)

Maar hier alsnog even:
Ik ben momenteel bezig met het in kaart brengen van de multiroom audio markt door middel van marktonderzoek. Gegevens die ik hiermee (deze enquête, focusgroepen en deskresearch) verzamel gebruik ik om een advies uit te brengen voor de DO-player. Mijn onderzoek tezamen met mijn advies vormen mijn afstudeeropdracht. Het gedeelte marktonderzoek neemt het grootste gedeelte van de opdracht in beslag, het gaat dus wel degelijk om een afstudeeronderzoek.

De DO-player is inderdaad een multiroom audio systeem in ontwikkeling. Bij de opleiding commerciële economie is het de bedoeling dat je marktonderzoek leert doen en op basis van verkregen inzichten een advies leert uitbrengen (voor een werkelijk bestaand of potentieel bestaand product/dienst), in mijn geval voor wellicht toekomstig multiroom audio systeem de DO-player.

Hopelijk zo duidelijk/transparant genoeg.

Groetjes,
Karlijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik houd het bewust transparant door dit e-mailadres van mijn afstudeerstage te gebruiken, anders had ik hier mijn studenten e-mailadres neergezet.

Ik had het even gelaten bij de administrator die op de hoogte was, omdat het anders wel een erg lange intro werd. Maar hier alsnog even:

Ik ben momenteel bezig met het in kaart brengen van de multiroom audio markt door middel van marktonderzoek. Gegevens die ik hiermee (deze enquête, focusgroepen en deskresearch) verzamel gebruik ik om een advies uit te brengen voor de DO-player. Mijn onderzoek tezamen met mijn advies vormen mijn afstudeeropdracht. Het gedeelte marktonderzoek neemt het grootste gedeelte van de opdracht in beslag, het gaat dus wel degelijk om een afstudeeronderzoek.

De DO-player is inderdaad een multiroom audio systeem in ontwikkeling. Bij de opleiding commerciële economie is het de bedoeling dat je marktonderzoek leert doen en op basis van verkregen inzichten een advies leert uitbrengen, in mijn geval voor wellicht toekomstig multiroom audio systeem de DO-player.

Hopelijk zo duidelijk/transparant genoeg.

Groetjes,
Karlijn
Pagina: 1