Ik heb een simpele Synology NAS DS112j,en gebruik daar onder andere PhotoStation. Ik vind die oplossing alleen ontzettend traag, wat logisch is gezien de beperkte kracht van de NAS. Ook de DS Photo app werkt niet echt vloeiend. Waarschijnlijk ook te maken met het feit dat je deels afhankelijk ben van de uploadsnelheid thuis.
Goed, ik dus op zoek naar een alternatief en kwam uit op onder andere Google Photos en Amazon Photos. Deze diensten werken op zich zeer intuïtief alleen je krijg 1 grote bak met foto's terwijl ik eigenlijk de folder structuur wil zien zoals bij PhotoStation. Het is niet te doen om alsnog albums te maken.
Kent iemand Google Photos of Amazon Photos varianten die een folder structuur aanhouden?
Als iemand andere vormen van tips heeft zijn ze welkom
Goed, ik dus op zoek naar een alternatief en kwam uit op onder andere Google Photos en Amazon Photos. Deze diensten werken op zich zeer intuïtief alleen je krijg 1 grote bak met foto's terwijl ik eigenlijk de folder structuur wil zien zoals bij PhotoStation. Het is niet te doen om alsnog albums te maken.
Kent iemand Google Photos of Amazon Photos varianten die een folder structuur aanhouden?
Als iemand andere vormen van tips heeft zijn ze welkom